شایعاتی پیرامون Huawei Y6 به بیرون درز کرد - تکفارس 
شایعاتی پیرامون Huawei Y6 به بیرون درز کرد - تکفارس 

شایعاتی پیرامون Huawei Y6 به بیرون درز کرد

محمدرضا قدمگاهی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 12:17
شایعاتی پیرامون Huawei Y6 به بیرون درز کرد - تکفارس 

طبق یک گزارش جدید نسخه ششم از سری Y گوشی های هوشمند هوآوی در مرحله طراحی و تولید به سر میبرد. طبق این گزارش این گوشی ۱۶۵ دلار یا ۱۵۰ یورو قیمت داشته و در ۳۰ جولای یعنی ۶ روز دیگر به انتشار رسمی در سراسر جهان خواهد رسید. حال که هوآوی سر خود را با پرچمداران جدید خود گرم کرده است، از قافله گوشی های هوشمند میان رده خود نیز عقب نمانده است.

شایعات حاکی بر آن هستند که پردازنده اصلی این گوشی هوشمند یک SnapDragon 210  ساخته شرکت کوالکام بوده و در کنار آن نیز Adreno 304 وظیفه پردازش عناصر گرافیکی را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند دارای ۱گیگابایت رم بوده و در وهله ی اول عرضه ۸گیگابایت فضای داخلی خواهد داشت. صفحه نمایش ان از نوع IPS و با رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ یا همان HD خودمان با سایز ۵.۰اینچ می‌باشد. منبع ذیخره انرژی این گوشی هوشمند نیز یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری است. دوربین سلفی آن ۲MP و دوربین اصلی و پشتی آن دارای یک سنسور ۸MP است.

 

این گوشی هوشمند دارای آخرین نسخه آندروید یعنی Lolilop با ورژن ۱.۱.۱ بوده و از تمامی شبکه های مخابراتی ۳G و ۴G پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی دارای شبکه وای-فای و بلوتوث ۳ نیز خواهد بود. رابط کاربری آن نیز Emotion UI میباشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.