Galaxy Tab A به همراه S Pen معرفی شد - تکفارس 
Galaxy Tab A به همراه S Pen معرفی شد - تکفارس 

Galaxy Tab A به همراه S Pen معرفی شد

محمدرضا قدمگاهی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 13:09
Galaxy Tab A به همراه S Pen معرفی شد - تکفارس 

چندی پیش در وبسایت بلزیکی-فرانسوی سامسونگ شاهد آن باودیم که این شرکت خیلی بی سر و صدا دست به رونمایی از تبلت سری A خود به همراه S Pen که در گذشته آن را فقط در سری Note می‌دیدیم، پرداخت. به گفته سامسونگ این تبلت با سایز ۹.۷ اینچ، یکی از تبلت های High-End این شرکت به شمار می‌رود و برای آن برنامه ای ویژه خواهد داشت.

این تبلت از رزولوشن HD و نمایشگر Super-Amoled بهره میبرد و عجیب است که سامسونگ برای این تبلت چنین رزولوشنی را انتخاب کرده است. این تبلت از چیپست-پردازنده Ziilabs ZMS-08 1.2Ghz بهره میبرد و دارای ۲گیگابایت رم خواهد بود. شایان ذکر است که این تبلت از آندروید ۵.۱.۱ لالی‌لاپ بهره برده و از رابط کاربری TouchWiz A سامسونگ برخوردار است. حافظه داخلی این دستگاه ۱۶گیگابایت بوده که تا ۱۲۸گیگابایت قابل ارتقا است.

این تبلت دارای شبکه Wi-Fi 802.11 a/b/g/n بوده ولی از Celluar Data بهره نخواهد برد، در نتیجه شما با آن نمیتوانید تماس تلفنی برقرار کنید. دوربین این دستگاه دارای یک سنسور ۸مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۲مگاپیکسلی در جلو بوده و با کیفیت ۷۲۰P نیز فیلم های شما را ضبط خواهد کرد.

یک باتری ۶۰۰۰میلی آمپری با اندازه ۷.۶میلی متر گنجانده شده که به راحتی جواب ۵روز کار با آن را میدهد!. ناگفته نماند که این تبلت در دو رنگ سیاه و سفید و به همراه S Pen با قیمت ۳۷۲$ فروخته خواهد شد. Galaxy Tab A هم اکنون در فروشگاه های اینترنتی قابل پیش خرید است.

gsmarena_007 gsmarena_006 gsmarena_003 (5) gsmarena_001 (12)

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید