LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد - تکفارس 
LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد - تکفارس 

LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد

محمدرضا قدمگاهی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 16:17
LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد - تکفارس 

LG دست به انتشار یک گوشی میان رده یا همان پایین رده در بازار هند زده است. این تلفن هوشمند با حداقل قیمت یعنی ۱۷۲$ دلار در این بازار به انتشار یافت. هدف LG از عرضه این گوشی هوشمند در بازار هند، به دست گرفتن بازار خرید و فروش این کشور و جذب کسانی که پول کافی برای خرید پرچمداران را ندارند، است. این گوشی ارزان قیمت کمی بعد در آمریکا و اروپا نیز به مرحله انتشار خواهد رسید. گوشی هوشمند LG Max با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ و یا همان ۴۸۰P بر روی یک صفحه نمایش ۵ اینچی هم اکنون در بازار هند قابل خرید است.

قلب تپنده و یا پردازنده این گوشی هوشمند یک quad-Prossesor 1.3GHz به همراه ۱GB رم و ۸گیگابایت فضای داخلی است. این تلفن هوشمند دارای دوربین ۵مگاپیکسلی به همراه یک فلاش دوربین در عقب و یک دوربین سلفی در جلو می‌باشد. باتری این دستگاه ۲۵۴۰mAh قدرت نگه داری انرژی را دارا میباشد. بستر نرم افزاری آن آندروید ۵.۱.۱ بوده و دارای شبکه ارتباطی ۳G و Wi-Fi به علاوه بلوتوث است.

رنگبندی این گوشی نیز در سه رنگ سفید، طلایی و مشکی نوک مدادی خواهد بود. هم اکنون میتوانید این گوشی را به قیمت ۱۰هزار روپیه از بازار هند خریداری کنید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.