طبق آخرین گزارشات مایکروسافت،تلفن های هوشمند لومیا در آینده دارای قابلیت اسکن کردن عنبیه ی چشم خواهند بود - تکفارس 
طبق آخرین گزارشات مایکروسافت،تلفن های هوشمند لومیا در آینده دارای قابلیت اسکن کردن عنبیه ی چشم خواهند بود - تکفارس 

طبق آخرین گزارشات مایکروسافت،تلفن های هوشمند لومیا در آینده دارای قابلیت اسکن کردن عنبیه ی چشم خواهند بود

ارسلان صادقی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 20:34
طبق آخرین گزارشات مایکروسافت،تلفن های هوشمند لومیا در آینده دارای قابلیت اسکن کردن عنبیه ی چشم خواهند بود - تکفارس 

بعد از گذشت یک سال،مایکروسافت از پرچمدار جدید خود از زیر مجموعه گوشی های لومیا پرده برداری خواهد کرد.

با توجه به گزارش های دقیق از Windows central،این تلفن های هوشمند با آخرین مشخصات و ویژگی ها بسته بندی و روانه ی بازار خواهند شد..

مایکروسافت انتظار دارد که با انتشار دو پرچمدار خود به نام های Cityman و Talkman  که بطور رسمی با نام های Lumia950 و Lumia 950 xl شناخته شده اند، با فروش خوبی روبرو شود. به احتمال زیاد سیستم عامل این دو گوشی ویندوز ۱۰ خواهد بود و در ماه سپتامبر منتشر خواهند شد.

نسخه ی کوچکتر این دو گوشی که Talkman یا Lumia 950 نام دارد با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل همراه با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۰۸ SoC با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی قابل ارتقا،همچنین طبق گزارشات دوربین اصلی این گوشی دارای یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دارای یک حسگر ۵ مگاپیکسلی به همراه ۳۰۰۰میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری خواهد بود.

نسخه ی بزرگتر این گوشی با نام CITYman یا Lumia 950xl خواهد بود.این گوشی دارای صفحه ی نمایش ۵.۷ اینچی و پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۱۰ است،علاوه بر این دارای باتری بزرگتری نسبت به برادر کوچکتر خود یعنی لومیا ۹۵۰ است که دارای ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ بی سیم و همچنین داراری بدنه ی یکپارچه خواهد بود.

هر دو گوشی (TALKMAN و CITYMAN )دارای درگاه USB_C خواهند بود.

شاید قابل توجه باشد که هر دو دستگاه از ویژگی اسکنر عنبیه ی مادون قرمز برخوردار خواهند بود که برای باز کردن قفل گوشی در کمتر از یک ثانیه طراحی شده اند.

گوشی لومیا ۹۵۰ XL دارای  لقابلیت هایی چون: کاور های هوشمند جهت دیدن نوار NOTIFICATIONS و قابلیت پشتیبانی از قلم برای حاشیه نویسی و نقاشی است. به گزارش WINDOWS CENTRAL قیمت لوازم جانبی این دوگوشی ۹۹ دلار خواهد بود.

طبق گزارشات مایکروسافت ، این دو گوشی هوشمند در اوایل ماه سپتامبر ماه جاری وارد بازار خواهند شد.

نظر خود را راجع به این دو گوشی زیبا با ما در میان بگزارید.940xl-conceptgal37698fs lumia_950_name_changegrd

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید