Microsoft و Intel در صدد برطرف سازی مشکل باتری در Windows 10 - تکفارس 
Microsoft و Intel در صدد برطرف سازی مشکل باتری در Windows 10 - تکفارس 

Microsoft و Intel در صدد برطرف سازی مشکل باتری در Windows 10

مسعود مقدم
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 22:53
Microsoft و Intel در صدد برطرف سازی مشکل باتری در Windows 10 - تکفارس 

اگر انتشار Windows 10، که به گفته ی مایکروسافت بهترین نسخه ی ویندوز خواهد بود را با تعدادی باگ در نظر بگیریم، واقعا فاجعه به نظر می آید. پس طبیعی است اگر این شرکت آمریکایی تمام متخصصان را به کار گیرد تا این نسخه از سیستم عامل ویندوز، بهترین کارایی و بازده را داشته باشد.

اخیرا PC World اعلام کرد که تیم اینتل به همراه تیم فنّی مایکروسافت، سخت در تلاش هستند تا مشکلی که به تازگی در ویندوز ۱۰ پیدا شده است را برطرف سازند. ظاهرا این مسئله در ویندوز ۱۰ که هنوز از بین نرفته است، از عمر باتری دستگاه مورد نظر می کاهد

شرکت اینتل می گوید:

ما تمام نیرو های تخصصی خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به مایکروسافت برای برطرف سازی مشکل باتری شان کمک کنیم. ما به تازگی متوجه شده ایم که این نسخه از سیستم عامل ویندوز، زمانی که درصد شارژ دستگاه به زیر ۱۰ می رسد، مشکلاتی را برای باتری آن ایجاد می کند. هنوز نمی دانیم که عمر باتری دستگاه هایی که بعدا تحت ویندوز ۱۰ به بازار خواهد آمد، همانند دستگاه هایی خواهد بود که با ویندوز ۸.۱ عرضه شده بودند یا خیر.

پیدایش این گونه مشکلات در سطح اولیه ساخت هر سیستم عاملی در این نقطه ی زمانی چیز عجیبی نیست و برای هر شرکتی که نسخه ی جدیدی از سیستم عامل خود را توسعه می دهد این دسته از مشکلات پیش می آید. امیدواریم که نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ به دور از هرگونه مشکل و باگ باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.