فروش iOS از ویندوز مایکروسافت جلو می‌زند - تکفارس 
فروش iOS از ویندوز مایکروسافت جلو می‌زند - تکفارس 

فروش iOS از ویندوز مایکروسافت جلو می‌زند

محمدرضا قدمگاهی
۳ مرداد ۱۳۹۴ - 01:26
فروش iOS از ویندوز مایکروسافت جلو می‌زند - تکفارس 

طبق گفته انالیزور اپل، امروزه فروش دستگاه هایی که دارای سیستم عامل های اپل یعنی مک و آی‌او‌اس هستند، بسیار زیاد شده است. این در حالی است که آمار و ارقام این شرکت ها به یک دیگر گره خورده است. طبق گفته ی این آنالیزور پیش بینی می‌شود که فروش iOS از ویندوز به زودی هرچه تمام تر پیشی بگیرد. شایان ذکر است، هم اکنون استفاده کردن از Mac OSX حدود ۱۳.۷۵% از لپتاپ های Dell و HP بیشتر است.

این شرکت هم اکنون ۵۷.۹۹ میلیون دستگاه که بستر نرم افزاریشان iOS است را تحت پوشش خود قرار داده است. همچنین این شرکت اذعان دارد که حدود ۷۰ درصد از این دستگاه ها آیفون بوده و آیپد یا آیپاد نمی‌باشند. ناگغته نماند که در نیمه سوم سال ۲۰۱۱ اپل توانست یک بار از مایکروسافت پیشی بگیرد و رکورد فروش او را بشکند. این گزارشگر همچنین اذعان داشت که با توجه به پیشرفت روز افزون اپل تا سال ۲۰۲۰، این شرکت موفق به فروش ۲ میلیارد دستگاه با بستر نرم افزاری iOS خواهد شد.

2015-07-24-image

به گزارش چند منبع موثق، فروش و جمع آوری های PC حدود ۹.۸% نسبت به سال ۲۰۱۴ کاهش داشته است. این نشان دهنده آن است که باید شاهد آن باشیم که مردم فقط برای کار های اداری خود به کامپیوتر های شخصی مراجعه خواهند کرد.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.