+Samsung Galaxy S6 edge دارای ۴ گیگ رم خواهد بود - تکفارس 
+Samsung Galaxy S6 edge دارای ۴ گیگ رم خواهد بود - تکفارس 

+Samsung Galaxy S6 edge دارای ۴ گیگ رم خواهد بود

یاشار فتحعلی زاده
۴ مرداد ۱۳۹۴ - 09:56
+Samsung Galaxy S6 edge دارای ۴ گیگ رم خواهد بود - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد از +Samsung Galaxy S6 edge به همراه Galaxy Note 5 در اواخر مرداد ماه رونمایی کند. اما چیزی که به نظر میرسد قرار نیست فقط از وضعیت فبلت جدید خود و تاریخ عرضه آن اطلاعاتی بدهند.خبر جدیدی از ویتنام حاکی از آن است که + S6 edge دارای ۴ گیگ رم داخلی میباشد. دیروز هم در رابطه با Galaxy Note 5 , همین خبر را شنیدم. هرچند آن اطلاعات زیاد معتبر نبود. اما این بار از یک منبع ناشناس و معتبر این خبر به ما رسیده است. کسی که گفته یک نمونه اولیه را در دستان خود گرفته است.

704561

اگر این اخبار درست باشد, نشان میدهد که سامسونگ خودش را آماده میکند تا اولین گوشی های هوشمند خود با ظرفیت مموری بالا را عرضه کند.

در کنار آن باید گفت +Galaxy S6 edge از چیپست Exynos 7420  استفاده میکند. چیپستی که قبلا در Galaxy S6 و S6 edge استفاده شده است اما باید دید که سرعت CPU را بالاتر خواهند برد یا خیر. از گزارش ها میتوان نتیجه گرفت +Galaxy S6 edge  توسط Qualcomm’s Snapdragon 808 بهینه خواهد شد. گوشی دارای یک باتری  mAh 3,000 cell میباشد , چیزی که معقول است ولی نسبت به فضای فبلت کم میباشد. با توجه به عملکرد سامسونگ , میتوان نتیجه گرفت +Galaxy S6 edge یک گوشی فوق العاده باریک خواهد بود و باید دید این انتخاب , چقدر بر عمر باتری اثر خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.