اولین تصاویر از Galaxy S6 Mini - تکفارس 
اولین تصاویر از Galaxy S6 Mini - تکفارس 

اولین تصاویر از Galaxy S6 Mini

مسعود مقدم
۴ مرداد ۱۳۹۴ - 12:46
اولین تصاویر از Galaxy S6 Mini - تکفارس 

ابعاد پرچمداران جدیدی که بازار عرضه می شود، شاید برای همه مناسب نباشد و این امکان وجود دارد افرادی به به اسمارت فون های کوچکتر نیاز داشته باشند به این طور به نظر می آید که کمپانی های بزرگ در این عرصه، این موضوع مهم را درک کرده اند. یک قانون دوست داشتنی برای بعضی از شرکت های بزرگ در دنیا که بهترین اسمارت فون ها را تولید می کند وجود دارد، آن هم این است که برای پرچمداران بزرگ خود، یک نسخه ی مینی نیز معرفی می کنند. از جمله ی آن ها می توان به نسخه های مینی مدل های شماره دار خانواده ی Galaxy، نسخه ی Beat پرچمداران LG و نسخه های کامپکت مدل های شماره دار سری Xperia اشاره نمود.

بعد از عرضه شدن پرچمداران Galaxy S6 و S6 Edge، که انصافا طراحی و فروش عالی ای داشتند، سامسونگ به نسخه ی Mini و Active پرچمدران فلزی – شیشه ای خود اشاره ای نکرد. اکنون که نسخه ی Active آن ها تایید شده است، کم کم تصاویری از نسخه ی های Mini آن ها هم دیده می شود.

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید، تصاویر نسخه ی کوچک تر شده یا همان Mini پرچمدار، Galaxy S6 هستند. طبق شایعات منتشر شده این گوشی دارای یک پردازنده ی Snapdragon 808 SoC در کنار یک رم ۲ گیگابایتی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. صفحه نمایش این مدل نیز ۴.۶ یا ۴.۷ اینچی خواهد بود در حالی که رزولوشن آن ۷۲۰P HD می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید