اولین تصاویر رسمی از Motorola Moto G - تکفارس 
اولین تصاویر رسمی از Motorola Moto G - تکفارس 

اولین تصاویر رسمی از Motorola Moto G

مسعود مقدم
۵ مرداد ۱۳۹۴ - 15:46
اولین تصاویر رسمی از Motorola Moto G - تکفارس 

شرکت موتورولا اصلا نتوانست در حفظ و نگهداری اطلاعات نسل سوم Motorola Moto G، موفق باشد. از تریلری که توسط منابع برزیلی پخش شد که تمام اطلاعات مهم گوشی را فاش کرد و حالا هم تصاویری از جعبه ی خود گوشی و تقریبا می توان گفت همه چیز از این مدل به بیرون راه پیدا کرده است و کاربرانی که منتظر این نسخه از سری Moto هستند تا به حال تمام چیزی که از این گوشی می خواستند را می دانند و فقط عرضه ی آن به بازار جهانی مانده است.

همانطور که می دانیم این اسمارت فون از یک پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی بهره می برد. دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه ی ثبت تصاویر و عکس های سلفی کاربران این مدل را به عهده دارد. صفحه نمایش آن ۵ اینچی با کیفیت رزولوشن ۷۲۰P HD بوده و از ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی پشتیبانی می کند البته درگاه کارت حافظه نیز برای این مدل تعبیه شده است. Motorola Moto G هم چنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را دارا می باشد.

البته هنوز هم مجهولاتی در مورد نسخه های دیگر این گوشی وجود دارد از قبیل حافظه ی رم و حافظه ی داخلی مدل های دیگر و غیره. بسیاری از این اطلاعات توسط تریلر منبع برزیلی نیز در دسترس قرار گرفته بود و تصویری از اطلاعات نوشته شده بر روی جعبه ی گوشی را در پایین ملاحظه می کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.