تصویر یک باتری که گفته می شود مربوط به iPhone 6c می باشد - تکفارس 
تصویر یک باتری که گفته می شود مربوط به iPhone 6c می باشد - تکفارس 

تصویر یک باتری که گفته می شود مربوط به iPhone 6c می باشد

مسعود مقدم
۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16:03
تصویر یک باتری که گفته می شود مربوط به iPhone 6c می باشد - تکفارس 

به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا ادامه ی راه Apple iPhone 5c را پیش گرفته و مدل iPhone 6c را نیز معرفی نماید. نسخه ی ۵c، گوشی هایی ارزان قیمت بودند که همگان فکر می کردند به دلیل ارزان بودن آن ها، پسوند C به معنی Cheap ( ارزان ) به انتهای آن ها افزوده شده است اما اپل بعد از مدتی رسما در اطلاعیه ای اعلام کرد که پسوند C به معنی Color ( رنگ ) بوده است و هیچ ربطی به قیمت گوشی ندارد. این مدل از آیفون ها به دلیل موجود بودن در رنگ های مختلف دارای پسوند C هستند.

برخلاف تمامی آیفون های ساخته شده که برخی از فلز و بعضا دارای ترکیب فلز – شیشه ای هستند، آیفون های C دارای بدنه ی پلی کربنات یا همان پلاستیکی می باشند. استفاده از این جنس در این آیفون ها به این دلیل می باشد که امر رنگی ساختن بدنه ی آن ها راحت تر باشد و هم چنین گوشی سبک تر ساخته شود. بر طبق شایعاتی که به گوش می رسد اپل آیفون ۶c نیز ادامه دهنده ی راه ۸۰% آیفون های دیگر خواهد بود و در آن هم از بدنه فلزی به جای پلاستیکی استفاده خواهد شد.

ما تا امروز تنها می دانستیم که دوربین این مدل از اپل آیفون ها نیز سونی خواهد ساخت اما امروز تصویری از یک باتری با حجم ۱۷۱۵ میلی آمپری منتشر شده است که گفته می شود مربوط به iPhone 6c می باشد. نظر شما در رابطه با این تصویر چیست؟

Batterie-iPhone-6c-1715mAh

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.