بنچمارک های Motorola Moto G منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک های Motorola Moto G منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک های Motorola Moto G منتشر شد

مسعود مقدم
۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16:23
بنچمارک های Motorola Moto G منتشر شد - تکفارس 

یک نسخه از نسل سوم مدل Motorola Moto G برای چند روزی در اختیار Laptopmedia.com قرار گرفته است و اکنون آن ها فرصتی یافته اند تا بتوانند تعدادی تست بنچمارک را بر روی این گوشی که فردا به صورت رسمی وارد بازار جهانی خواهد شد، آزمایش کنند. Motorola Moto G یکی از معدود گوشی هاییست که سازنده ی آن نتوانسته است مشخصات فنی آن را تا روز انتشار ان امن نگه دارد و تا امروز تمام اطلاعات بخش های مهم این مدل در دسترس علاقه مندان آن می باشد.

در این بنچمارک مشاهده می کنید که نسل سوم Motorola Moto G نتواسنته است آن طور که انتظار می رفت و آن طور که باید ظاهر شود و در بعضی از تست های عبف عمل نموده است.

همانطور که می دانیم این اسمارت فون از یک پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی بهره می برد. دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه ی ثبت تصاویر و عکس های سلفی کاربران این مدل را به عهده دارد. صفحه نمایش آن ۵ اینچی با کیفیت رزولوشن ۷۲۰P HD بوده و از ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی پشتیبانی می کند البته درگاه کارت حافظه نیز برای این مدل تعبیه شده است. Motorola Moto G هم چنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را دارا می باشد.

تست بنچمارک های مختلف را مشاهده می کنید:

1

2

3

4

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید