موتورولا گوشی های Moto X Style و Moto X Play را با دوربین ۲۱MP معرفی کرد - تکفارس 
موتورولا گوشی های Moto X Style و Moto X Play را با دوربین ۲۱MP معرفی کرد - تکفارس 

موتورولا گوشی های Moto X Style و Moto X Play را با دوربین ۲۱MP معرفی کرد

یاشار فتحعلی زاده
۷ مرداد ۱۳۹۴ - 14:47
موتورولا گوشی های Moto X Style و Moto X Play را با دوربین ۲۱MP معرفی کرد - تکفارس 

موتورولا گوشی نسل سومی Moto G را به همراه دو گوشی دیگر امروز معرفی کرد. البته در مورد گوشی نسل سومی Moto G اطلاعات زیادی قبل از این معرفی به بیرون درز پیدا کرده بود. .

کمپانی بزرگ موتورولا امروز دو گوشی Moto X Style و Moto X Play  را معرفی کرد. یک گوشی که پرچمدار موتورولا در بازار خواهد بود و دیگری که برای متوسطه بازار عرضه خواهد شد که موتورولا ادعا میکند در زمینه های زیادی بهترین در کلاس خود هستند.

gsmarena_001

Motorola Moto X Style

Moto X Style با مشخصاتی که داراست, میتواند برترین مدل در دسته خود باشد. این گوشی دارای یک صفحه لمسی QHD 5.6 اینچی میباشد و باید گفت که درصد صفحه نسبت به بدنه گوشی ۷۶ درصد است.  موتورولا توانسته که در جلوی گوشی بلندگو استریو قرار دهد, که در مقایسه با گوشی های Apple iPhone 6s و Samsung Galaxy S6 برتری این گوشی را نشان میدهد.

gsmarena_002

گوشی دارای چیپست Snapdragon 808 , مدلی پایینتر از چیپست ۸۱۰ , میباشد. چیپستی که در حال حاضر در مدل G4 استفاده میشود. در کنار آن این گوشی دارای پردازشگر ۱.۸GHz hexa-core CPU به همراه ۳GB رم داخلیست. سه گزینه مختلف برای حافظه داخلی امکانپذیر است, مدلهای ۱۶GB ,32GB و ۶۴GB و در کنار آن شما میتوانید تا ۱۲۸GB به وسیله microSD فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

Moto X Style دارای یک دوربین اصلی ۲۱MP به همراه یک لنز f/2.0 و فوکوس خودکار به همراه فلش CCT میباشد.البته گوشی توانایی ضبط ویدیو ۴K و HDR را نیز دارد. موتورولا ادعا میکند که DxO دوربین Moto X Style را بین سه دوربین برتر جهان رتبه بندی کرده است. البته این ادعاها در مورد دوربین جلوی گوشی فروکش میشود. دوربین جلوی گوشی که برای تصاویر سلفی استفاده میشود, یک دوربین ۵MP میباشد.

گوشی دارای باتری ۳,۰۰۰mAh battery میباشد که یک رکورد شکنی نیست , اما موتورولا گفته گوشی جدیدش قابلیت زود شارژ شدن دارد و به همراه یک توربو شارژر عرضه خواهد شد که شما میتوانید ۳۴ درصد از باتری گوشی را در ۱۵ دقیقه شارژ کنید.

gsmarena_003

حال معلوم میشود چرا این گوشی Style نامیده شده است. شما میتوانید از طرح های مختلف گوشی دیدن کرده و انتخاب کنید.  از مدل پلاستیک سیلیکونی گوشی و مدلی که در آن از چوب واقعی استفاده شده گرفته تا مدلی که از چرم Horween با کیفیتی بالا درست شده است, حق انتخاب دارید. در کنار آنها شما میتوانید از سه رنگ مختلف برای قاب گوشی انتخاب کنید.

gsmarena_005

موتورولا برای خریداران آمریکایی مدلی به نام Moto X Pure Edition در نظر گرفته که مستقیما توسط خود موتورولا فروخته میشود.

البته باید گفت قیمت گوشی در جاهای مختلف جهان شاید متفاوت باشد, اما قیمتی که در آمریکا مشخص شده ۳۹۹ دلار است.

Motorola Moto X Play

Moto X Play  مدلی است که نسبت به دو مدل دیگر , قدرت کمتری دارد اما یک پکیج مناسب از امکانات و تجهیزات را با قیمتی مناسب در اختیار کاربرانش قرار میدهد.

این مدل دارای یک صفحه FullHD لمسی ۵.۵ اینچی میباشد و از چیپست Snapdragon 615 و ۲GB  رم داخلی بهره میبرد. این گوشی فقط در دو مدل عرضه میشود, مدلی با ظرفیت ۱۶GB و مدلی دیگر با ظرفیت ۳۲GB. البته باید گفت شما میتوانید با یک کارت microSD ظرفیت آن را تا ۱۲۸GB افزایش دهید.

gsmarena_007

گوشی دارای دوربین اصلی ۲۱MP f/2.0 که از مدل Style قرض گرفته میباشد و در کنار آن توانایی ضبط ویدیو تا حد ۱۰۸۰P را دارد (متفاوت با Style که تصاویر ۴K ذخیره میکند).دوربین سلفی نیز مانند Style فقط ۵MP میباشد ولی تفاوتش در این است که مانند Style فلش ندارد.

باتری گوشی ۳,۶۳۰mAh battery است, که کمپانی ادعا دارد میتواند تا ۴۸ ساعت مورد استفاده قرار گیرد و قابلیت شارژ سریع دارد.

gsmarena_006

قیمت مدل Moto X Play گوشی جدید موتورولا ۲۹۹ دلار میباشد و در مرداد ماه در ۶۰ کشور به صورت همزمان عرضه خواهد شد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.