ویندوز ۱۰ هم اکنون برای ۱۹۰ کشور در دسترس است - تکفارس 
ویندوز ۱۰ هم اکنون برای ۱۹۰ کشور در دسترس است - تکفارس 

ویندوز ۱۰ هم اکنون برای ۱۹۰ کشور در دسترس است

محمدرضا قدمگاهی
۷ مرداد ۱۳۹۴ - 23:14
ویندوز ۱۰ هم اکنون برای ۱۹۰ کشور در دسترس است - تکفارس 

حتما می‌دانید که ویندوز ۱۰ امروز به مرحله عرضه ی رسمی رسید و اگر ویندوز شما از دسته ی ویندوز های اصل باشد، حتما و حتما نوتیفیکیشن مربوط به آپدیت ویندوزتان به نسخه بعدی آن یعنی ۱۰ را دیده اید. اکثر لپتاپ هایی که ویندوزشان عوض نشده است، شامل حال ویندوز ۱۰ رایگان خواهند شد. البته مایکروسافت وعده ی دیگری نیز داده است، و آن هم این است که حتی اگر شما نسخه ی کرکی ویندوز های ۷/ویستا/۸/۸.۱ را نیز داشته باشید، میتوانید به راحتی و با یک کلیک ساده آنرا به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقا داده و از آن لذت ببرید. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا چگونگی آپدیت ویندوزتان را آموزش دهیم.

کمپانی آمازون و ردموند نیز پیشنهاد ویزه ای ترتیب داده اند که طبق آن شما میتوانید با تخفیف ویژه دو عدد ویندوز ۱۰ را به صورت فیزیکی دریافت کنید. هم اکنون ویندوز ۱۰ در ۱۹۰ کشور مختلف جهان در دسترس است.

در قدم اول – فرقی نمی‌کند که شما از چه راهی می‌خواهید ویندوز خود را به نسخه ی ۱۰ بروزرسانی کنید، چیزی که مهم است آن است که اگر کامپیوتر شما حاوی اطلاعات مهم و حیاتی است، باید اول از همه چیز از آن فایل ها یک پشتیبان بگیرید و سپس به بروزرسانی بپردازید. هرچند مایکروسافت اعلام کرده است که این آپدیت حتی به نرم افزار های شما نیز دست نخواهد زد و بسیار امن و دقیق صورت خواهد گرفت. با وجود اینکه خود مایکروسافت امن بودن آن را اثبات کرده است، اما این آپدیت نمیتواند آن قدر امن باشد که حتی یک فایل حیاتی شما را از دست ندهد!

کسانی که هنوز برای آنها آپدیت ویندوز ۱۰ نیامده است – به خصوص ویندوز های ۷ و ۸ – میتوانند با مراجعه به وبسایت مایکروسافت، نسخه ی کپی از ویندوز ۱۰ را به راحتی دانلود و نصب کنند. اما باید توجه داشته باشید فایل دانلودی شما فقط روی کامپیوتری که از آن دانلود کردید، نصب می‌شود و بر روی دیگر کامپیوتر ها کار نخواهد کرد.

2015-07-29-image-14

 

با توجه به اعلام رسمی مایکروسافت، این ویندوز به ۴گیگابایت رم احتیاج داشته و فقط بر روی یک فلش یا دی وی دی قابل کپی بوده و پس از کپی آن بر روی یک دی وی دی، شما به ایجاد کپی های دیگر از آن نخواهید بود!

یک نکته جالب که خوب است بدانید آن است که هم اکنون در محوطه ی شرکت مایکروسافت یک شمارنده ی بزرگ نصب شده است که وظیفه ی آن شمارش تعداد ویندوز ۱۰ نصب شده در سراسر جهان است. طبق این شمارنده و آمار صحیحی که به ما می‌دهد، در هر ثانیه حدود ۱۶ ویندوز ۱۰ بر روی کامپیوتر های شخصی، لپتاپ ها و… نصب می‌شود!

 

 

windows10-sampson

 

طبق گفته ی آقای Sampson، یکی از کارکنان مایکروسافت در توییتر:

این آمار حداقل برای من باورنکردنی است! این آمار نشان میدهد که شاهد افزایش آن خواهیم بود و ویندوز ۱۰ هنوز زنده است!.

اگر شما هنوز در دو راهی انتخاب بروزرسانی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سریعا ویندوز خود را بروزرسانی کنید و از یک ویندوز به تمام معنا “شگفت انگیز” لذت ببرید. البته نکته ای که نگران کننده است، سیستم مورد نیاز این سیستم عامل می‌باشد. این سیستم عامل ساخته ی شرکت مایکروسافت، هم اکنون برای ۱۹۰ کشور و ۱۱۱ زبان زنده ی دنیا در دسترس است.

2015-07-29-image-15

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.