+Sony Xperia Z5 با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD و رم ۴ گیگابایتی؟ - تکفارس 
+Sony Xperia Z5 با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD و رم ۴ گیگابایتی؟ - تکفارس 

+Sony Xperia Z5 با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD و رم ۴ گیگابایتی؟

مسعود مقدم
۸ مرداد ۱۳۹۴ - 00:41
+Sony Xperia Z5 با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD و رم ۴ گیگابایتی؟ - تکفارس 

در روز های اخیر اطلاعات و شایعات مربوط به نسل پنجم اسمارت فون های خانواده ی Sony Xperia قوّت گرفته است و کاربرانی که این دسته از اخبار را پیوسته دنبال می نمایند، اخباری در رابطه با Xperia Z5 شنیده اند. این شایعات هم چنین اطلاع می دهند که دو مدل قیمت بالای Xperia S60 و S70 در ماه آگوست به صورت رسمی پرده برداری خواهند شد اما تاریخ دقیقی در دسترس نمی باشد.

این منبع همچنین اعلام نمود که دو مدل Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact به ترتیب دارای صفحه نمایش های ۷۲۰P و ۱۰۸۰P خواهند بود و در سه ماهه ی آخر ۲۰۱۵ در فروشگاه های معتبر موجود می شود.

ما درباره ی یک مدل رده بالا با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح Quad HD و تراکم پیکسلی خارق العاده ی ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ صحبت می کنیم. انتظار می رود در قلب این مدل یک Qualcomm Snapdragon 820 SoC قرار داشته باشد که رم ۴ گیگابایتی این گوشی در پردازش تسک های گوشی آن را همراهی نماید.

همانطور که در منابع گفته می شود، Xperia Z5 دارای یک مدل ۳۲ گیگابایتی با دوربین ۲۰.۷ مگاپیسکلی خواهد بود هم چنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه ی ثبت سلفی های کاربر را به عهده خواهد داشت.

پیش بینی می شود که Sony Xperia Z5 مانند اکثر رقبای امروزی و پیشرفته ی خود به یک حسگر اثر انگشت تجهیز شود و محافظت در برابر گرد و خاک و آب در لیست مشخصات این مدل نیز موجود باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید