نظرسنجی از ۱۲۷۰ کاربر درباره ی فیلم برداری ۴K با اسمارت فون ها - تکفارس 
نظرسنجی از ۱۲۷۰ کاربر درباره ی فیلم برداری ۴K با اسمارت فون ها - تکفارس 

نظرسنجی از ۱۲۷۰ کاربر درباره ی فیلم برداری ۴K با اسمارت فون ها

مسعود مقدم
۸ مرداد ۱۳۹۴ - 01:09
نظرسنجی از ۱۲۷۰ کاربر درباره ی فیلم برداری ۴K با اسمارت فون ها - تکفارس 

سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی، علاقه بسیار زیادی به کیفیت های رویایی برای استفاده در دوربین و یا صفحه نمایش هایشان دارند. اگر نگاهی به پرچمداران شرکت های بزرگی چون سامسونگ، سونی و ال جی بی اندازیم، این امر را به خوبی حس خواهیم کرد. اما سوالی که سایت Techradar از کاربران خود پرسیده است این است که واقعا کسی به گزینه ی فیلم برداری ۴K در گوشی اش اهمیت می دهد یا خیر؟!

دلایلی که می توان به آن اشاره کرد تا فیلم برداری ۴K را زیر سوال برد، یک می تواند حجم بالای ویدئو های ثبت شده باشد. بنابراین بسیاری از کاربران که مدام در این حالت فیلم برداری می کنند شاید نتوانند حتی ویدئو های ۵ دقیقه به بالاتر بگیرند، زیرا ممکن است حتی سنسور دوربین یا چیپست پردازنده ی آن ها تحت حرارت زیاد آسیب ببیند.

همین دلایل باعث شده است تا ۷۳ درصد افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند به فیلم برداری ۱۰۸۰P Full HD رای داده اند و معتقدند که فیلم برداری ۱۰۸۰P یا در وضوح های پایین تر به مراتب محبوب تر است. یکی از دلایل این است که ویدئو های ۴K شما ممکن است حافظه ی گوشی تان را به عنوان صبحانه میل کند! به هر حال این نظر سنجی نشان می دهد که فیلم برداری ۴K فقط برای زمان های بسیار کوتاه مناسب است.

4kpoll

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.