تصویر جدیدی از Lenovo Vibe P1; باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در قلب این گوشی فلزی؟ - تکفارس 
تصویر جدیدی از Lenovo Vibe P1; باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در قلب این گوشی فلزی؟ - تکفارس 

تصویر جدیدی از Lenovo Vibe P1; باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در قلب این گوشی فلزی؟

مسعود مقدم
۸ مرداد ۱۳۹۴ - 03:24
تصویر جدیدی از Lenovo Vibe P1; باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در قلب این گوشی فلزی؟ - تکفارس 

اولین تصاویر و اطلاعات از Lenovo Vibe P1 در ماه فوریه منتشر شد. زمانی که اطلاعاتی از این گوشی به بیرون راه پیدا کرد، منبع چینی TENAA تصمیم گرفت تا در صدد تایید آن ها بر آید. این اطلاعات نشان می دهد که Vibe P1 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود و بزرگترین گوشی ای لقب خواهد گرفت که تا به امروز بخش اسمارت فون های Lenovo به خود دیده است.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ خواهد بود که توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود. در کنار پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 410 با سرعت کلاک ۱.۳GHz این گوشی یک Adreno 306 نیز وظیفه ی تامین دستورات گرافیکی این مدل را به عهده خواهد داشت. ناگفته نماند که Vibe P1 از یک رم ۲ گیگابایتی از نوع DDR3 بهره خواهد برد. حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی آن قابل ارتقا بوده و دو دوربین جلو و عقب این اسمارت فون لنوو، به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی قابلیت استفاده از شبکه ی اینترنت پر سرعت ۴G را داشته و از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می نماید. Lenovo Vibe P1 معادل با ۹.۳۵ میلی متر ضخامت داشته و وزن ان ۱۴۸ گرم می باشد. با توجه به تصویری که در پایین مشاهده می نمایید، دکمه ی قفل گوشی در سمت چپ، و دو دکمه ولوم و پاور در سمت راست گوشی قرار دارد. آخرین اطلاعاتی که از این گوشی در دسترس می باشد این است که یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری وظیفه پشتیبانی از مجموعه ی سخت افزار این گوشی میان رده را بر عهده خواهد داشت که عدد بزرگی برای آن می باشد.

p-1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.