Smasung Galaxy S6 و S6 Edge شامل تخفیف شدند - تکفارس 
Smasung Galaxy S6 و S6 Edge شامل تخفیف شدند - تکفارس 

Smasung Galaxy S6 و S6 Edge شامل تخفیف شدند

مسعود مقدم
۸ مرداد ۱۳۹۴ - 09:52
Smasung Galaxy S6 و S6 Edge شامل تخفیف شدند - تکفارس 

سامسونگ درباره ی آینده ی فروش اسمارت فون هایش ابراز نگرانی کرده است و تصمیم گرفته تا یک کاهش قیمت دائمی را برای Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در نظر بگیرد. این خبر، خبریست که دو هفته قبل از معرفی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus که طی رویدادی بزرگ در نیویورک صورت خواهد گرفت، منتشر شده است.

همراه با اخباری که سامسونگ درباره ی سه ماهه ی دوم مالی امسال خود به اشتراک گذاشت، که پنجشنبه صبح به بیرون راه پیدا کرده بود، سامسونگ اعلام نمود که تصمیم به کاهش قیمت دائمی دو پرچمدار خود دارد تا بتواند در بازار کماکان حضور فعال داشته باشد و اما با این اوضاع نه حرفی از میزان کاهش قیمت زده شد و نه حرفی از زمان دقیقی که این کاهش قیمت اعمال خواهد شد.

در سال گذشته بعد از عرضه ی Galaxy S5، سامسونگ برای ساخت یک گوشی پلاستیکی مورد انتقاد قرار گرفت. بعد از فروش متعادلی که این دستگاه داشت، سامسونگ اعلام نمود که پرچمدار بعدی آن ها به طور قطع فلزی خواهد بود. زمانی که به عرضه ی Galaxy S6 و انتشار اخباری از آن نزدیک شدیم، دیدیم که سامسونگ بر خلاف آن چه گفته است، ۸۰% گوشی خود را از شیشه ساخته و شاید باتری غیر قابل تعویض و نبودن درگاه کارت حافظه هم کمی محبوبیت این گوشی را کاهش داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.