فروش تبلت ها با کاهش ۷ درصدی در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ مواجه شده است - تکفارس 
فروش تبلت ها با کاهش ۷ درصدی در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ مواجه شده است - تکفارس 

فروش تبلت ها با کاهش ۷ درصدی در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ مواجه شده است

مسعود مقدم
۸ مرداد ۱۳۹۴ - 10:08
فروش تبلت ها با کاهش ۷ درصدی در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ مواجه شده است - تکفارس 

شاید دارندگان دیوایس های بزرگ، به مانند دارندگان اسمارت فون ها، هر سال احساس نیاز به داشتن یک مدل جدید از دستگاه خود، و ارتقاو را نداشته باشند. و ابعاد بزرگ نیز شاید کمی در فروش نا مناسب این دسته از دیوایس ها تاثیر گذار باشد. این دو دلیل شاید بتواند به شما کمک کند تا بهتر درک کنید که چرا فروش تبلت های مدام در حال کم شدن می باشد. با توجه به اطلاعات گفته شده توسط IDC، رقمی برابر با ۴۴.۷ میلیون تبلت از ماه آپریل تا ژوئن، به فروش رفته است و اگر دوره ی زمانی مشابه را در سال گذشته بررسی نمایم، در می یابیم که این رقم به ۴۸ میلیون رسیده بود.

اگر به پر فروش ترین برند تبلت ها نگاه کنیم، چیزی جز میراث استیو جابز، Apple iPad ها نمی بینیم. این غول دنیای تکنولوژی در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۴، حدود ۱۱ میلیون دستگاه را به فروش رسانده است که در دوره ی مشابه در ۲۰۱۴، کاهش ۱۷.۹ درصدی داشته است چرا که این رغم برای سال ۲۰۱۴ معادل ۱۳.۳ دستگاه بود. با این حال باز هم iPad ها سهم ۲۴.۵ درصدی را در تامین تبلت های بازار دارند.

در حالی که سهم جهانی اپل نسبت به سال گذشته ی میلادی، ۳.۲ درصد کاهش داشته است، این آمار برای رقیب اپل، سامسونگ تنها کاهش ۱ درصدی را در بازار تبلت ها بیان می کند. جزئیات فروش تبلت ها را در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ مشاهده می نمایید:

i-a (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.