عرضه ی Galaxy S5 Neo در هلند - تکفارس 
عرضه ی Galaxy S5 Neo در هلند - تکفارس 

عرضه ی Galaxy S5 Neo در هلند

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 02:13
عرضه ی Galaxy S5 Neo در هلند - تکفارس 

Samsung ما را با یک سورپرایز عجیب، شگفت زده کرد. Galaxy S5 قدیمی یک بار دیگر بر می گردد اما این دفعه تنها برای کاربران هلندی و نسخه ی Neo آن. یکی از عادت های قدیمی شرکت سامسونگ این است که برای تمام اسمارت فون های با ارزش خود، زیر مجموعه های بسیاری اعم از Mini, Active, Edge و … طراحی و به فروش می رساند اما یکی از زیر شاخه هایی که تنها مشابه آن را پس از Note 3 دیدیم، نسخه ی Note 3 Neo بود. نسخه ی نئو یک نسخه ی ارزان تر با مشخصات سخت افزاری پایین تر می باشد اما طراحی دو مدل گوشی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

Galaxy S5 بازنشسته نسخه ی Neo با مدل نامبر SM-G903F در کشور هلند به فروش خواهد رسید. در گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه ی این نسخه به صورت اختصاصی در کشور چک بود که تاریخ آن سوم جولای بود که گذشت و هیچ گاه این اتفاق نیفتاد.

سخت افزار این مدل دست خوش تغییراتی جزئی شده است برای مثال Qualcomm Snapdragon 801 به یک پردازنده ی هشت هسته ای Exynos 7580 با معماری ۶۴ بیتی بدل شده است که سرعت کلاک آن ۱.۶ GHz خواهد بود و یک پردازنده ی گرافیکی  Mali-T720 جایگزین Mali T628MP6 شده است.

مشاهده می کنید که پردازنده ی این مدل کارایی ضعیف تری نسبت به S5 دارد اما خوب همانطور که گفتیم این یک نسخه ی Neo می باشد و نباید انتظار زیادی از آن داشت. بقیه ی مشخصات گوشی تغییری ندارد اما دوربین جلوی آن از ۲ به ۵ مگاپیکسل ارتقا یافته است.

این مدل قیمت ۴۲۹ یورویی خواهد داشت و در رنگ های سیاه، طلایی و نقره ای به فروش می رسد. انتظار می رود در چهار هفته ی آینده شاهد فروش این مدل در بازار هلند باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید