شایعه: Xperia جدید در سوم آگوست معرفی می شود - تکفارس 
شایعه: Xperia جدید در سوم آگوست معرفی می شود - تکفارس 

شایعه: Xperia جدید در سوم آگوست معرفی می شود

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 02:28
شایعه: Xperia جدید در سوم آگوست معرفی می شود - تکفارس 

عضو جدید خانواده ی Xperia، مدل C5 Ultra احتمالا در روز های آینده به صورت رسمی معرفی خواهند شد. سونی تبلیغاتی را برای یک اسمارت فون جدید آغاز کرده است و اعلام داشته که سوم آگوست این رونمایی صورت خواهد گرفت. خب! چه کاندیدایی بهتر از C5 Ultra که مدتیست نام آن بر سر زبان ها افتاده است؟

شرکت سونی این تبلیغات را در صفحه ی رسمی خود در شبکه ی توئیتر به راه انداخته است و این تبلیغات به اطلاع رسانی های قبلی سونی شباهتی ندارد. انتظار می رود C5 Ultra به مانند تمام برادران خود با یک فلاش LED برای دوربین جلو عرضه گردد و دوربین عقب آن نیز دارای قابلیت Fast Focusing یا تمرکز سریع باشد که در تطبیق سنسور دوربین با فضای بیرونی اتفاق می افتد.

منابعی که این شایعات را پراکنده اند به قابلیت های دیگری در دوربین این مدل اشاره کرده اند پس انتظار می رود کمپانی ژاپنی، تدابیر خاصی را برای چشم این گوشی در نظر گرفته باشد.

تمام چیزی که ما تا کنون می دانیم این است که Xperia C5 Ultra دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD، احتمال بسیار زیاد از نوع Triluminos خواهد بود و یک پردازنده ی MT6752 به همراه رم ۲ گیگابایتی وظیفه ی اعمال پردازشی این مدل را عهده دار خواهند بود. هم چنین انتظار می رود دوربین عقب و جلوی دستگاه به ترتیب ۵ و ۱۳ مگاپیکسلی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.