کدام ویندوز فون ها در صف دریافت Windows 10 می باشند؟ - تکفارس 
کدام ویندوز فون ها در صف دریافت Windows 10 می باشند؟ - تکفارس 

کدام ویندوز فون ها در صف دریافت Windows 10 می باشند؟

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 03:50
کدام ویندوز فون ها در صف دریافت Windows 10 می باشند؟ - تکفارس 

نسخه ی دسکتاپ ویندوز ۱۰ دیروز به صورت رسمی منتشر و در دسترس کاربران علاقه مند قرار گرفت، اما نسخه ی موبایل آن هنوز تکمیل نشده است و در دست انتشار می باشد اما هنوز هیچ تاریخ رسمی ای در دست نیست پس چند ماهی طول می کشد تا این نسخه از ویندوز برای ویندوز فون ها عرضه شود اما شایعات انگشت خود را روی ماه نوامبر گذاشته اند.

در حال حاضر شاید شما مشتاق باشید تا بدانید که کدام ویندوز فون ها در صف اول دریافت Windows 10 Mobile هستند و کدام Lumia ها نخست این بروزرسانی را بارگیری خواهند کرد؟ مایکروسافت این لیست را منتشر کرده است.

پس اگر شما صاحب یکی از دستگاه های Lumia 430, Lumia 435, Lumia 532, Lumia 535, Lumia 540, Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 735, Lumia 830 و یا Lumia 930 هستید باید بدانید که ویندوز فون شما در راس دستگاه هاییست که بروزرسانی ویندوز ۱۰ را دریافت می کنند و جزء اولین کسانی خواهید بود که در کره ی خاکی تجربه ی زودهنگام کار با Windows 10 Mobile را خواهید داشت.

اما اگر شما دستگاه هایی به غیر از مدل های نام برده دارید، در حال حاضر هیچ جای نگرانی نیست زیرا این لیست شامل کل ویندوز فون هایی که به این آپدیت دسترسی خواهند داشت نیست و در مدت زمانی بعد، برزورسانی ویندوز فون نسخه ی ۱۰ برای شما نیز منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید