شایعه: شیائومی به زودی یک تبلت ویندوزی عرضه خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: شیائومی به زودی یک تبلت ویندوزی عرضه خواهد کرد - تکفارس 

شایعه: شیائومی به زودی یک تبلت ویندوزی عرضه خواهد کرد

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 04:42
شایعه: شیائومی به زودی یک تبلت ویندوزی عرضه خواهد کرد - تکفارس 

به استناد گفته های یک منبع معتبر چینی، شرکت شیائومی که به تازگی موفق عمل نموده است قصد دارد تا یک تبلت با سیستم عامل ویندوز ۱۰ را رونمایی کند. با کاهش میزان فروش و محبوبیت تبلت ها در جهان، احتمالا شیائومی سود بیشتر را در این بخش از محصولات دیجیتال یافته است. آخرین باری که این شرکت یک تبلت را معرفی کرد، بر می گردد به مارچ ۲۰۱۴ که Mi Tab معرفی و عرضه شد. در ماه می امسال نیز مدیر عامل شرکت تایید نمود که ما به بازار تبلت ها فکر می کنیم اما از آن روز تا حالا هیچ گونه اخباری مبنی بر نقشه های شیائومی در این راستا منتشر نشد.

این منبع معتبر اعتقاد دارد که این تبلت ویندوزی در سه ماهه ی سوم ۲۰۱۵ راهی بازار خواهد شد و اگر این حقیقت داشته باشد، تبلت بعدی شیائومی باید در روز نا معلومی از حالا تا آخر سپتامبر معرفی شود.

این شرکت هم چنین قصد دارد تا اندروید بازسازی شده توسط متخصصان خود را ( MIUI ) در شانزدهم آگوست معرفی کند و شاید در آن روز اطلاعات بیشتری از این تبلت در اختیار قرار گیرد. از طرفی شاید شیائومی مایل نباشد تا بخشی از این مراسم را با تبلت ویندوزی جدید خود قسمت کند; به هر حال احتمالات زیاد است و باید تا نیمه ی ماه آینده ی میلادی صبر نمود تا ببینیم کدام شایعات رنگ حقیقت به خود خواهد دید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید