بازگشت سه میزبان دوست داشتنی TOP GEAR با یک برنامه جدید - تکفارس 
بازگشت سه میزبان دوست داشتنی TOP GEAR با یک برنامه جدید - تکفارس 

بازگشت سه میزبان دوست داشتنی TOP GEAR با یک برنامه جدید

یاشار فتحعلی زاده
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 12:17
بازگشت سه میزبان دوست داشتنی TOP GEAR با یک برنامه جدید - تکفارس 

طرفداران Top Gear ,خوشحال باشید. آمازون با سه میزبان قبلیه Top Gear یعنی Jeremy Clarkson, Richard Hammond و James May برای ساخت یک برنامه جدید در زمینه خودروها قرار داد بست. این برنامه قرار است به صورت اختصاصی برای کاربران Amazon Prime به نمایش در آید. کمپانی آمازون گفته که قرارداد بسته شده حداقل برای مدت زمان سه فصل کامل میباشد.

Jay Marine , معاون قسمت ویدیویی Amazon Prime , گفته مشتریان از ما این برنامه را خواستند و گفتند دوست دارند که این تیم سه نفره را دوباره ببینند. آنها واقعا خوشحال هستند که این اتفاق دارد می افتد.

آمازون گفته فصل اول این برنامه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است در سال ۲۰۱۶ به نمایش درخواهد آمد. این برنامه توسط تهیه کننده اجرایی قبلی این سه نفر یعنی Andy Wilman تولید خواهد شد, کسی که بعد از ترک کلارکسون برنامه را ترک کرد.Wilman به BBC گفته که این برنامه با تم های همراه هست که مردم با آنها آشنایی دارند, در کنار آن همه خوشحال هستند که دیگر آزادانه عمل خواهند کرد و برنامه ای خواهند ساخت بدون آنکه کسی به آنها بگوید چه کاری انجام بدهند و چه کاری را نه.
در ماه مارس گذشته, کلالسون با یکی از تهیه کنندگان Top Gear به نام  Oisin Tymon بر سر ترتیبات پذیرایی بحث میکند و سر این موضوع ا باعث میشود که در همان ماه از پروژه Top Gear اخراج شود. بعد از رفتن او میزبانان دیگر Hammond و May هم برنامه را ترک کردند, که در نهایت باعث شد برنامه Top Gear که برترین و پرطرفدارترین برنامه در زمینه خودروها بود, به پایان برسد.
جدا از این اخبار که شایعه میشد آمازون یا Netflix بخواهند هر سه نفر را برای برنامه ای استخدام کنند, خیلی ها باور داشتند که اینسه نفر دیگر هرگز با هم برنامه ای را در مورد اتوموبیلها اجرا نخواهند کرد. استخدام هر سه نفر توسط آمازون یک اقدام زیبا و بزرگ میباشد که حتما باعث جذب میلیونها طرفدار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.