قیمت و روز عرضه + Galaxy S6 edge مشخص شد - تکفارس 
قیمت و روز عرضه + Galaxy S6 edge مشخص شد - تکفارس 

قیمت و روز عرضه + Galaxy S6 edge مشخص شد

یاشار فتحعلی زاده
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 13:06
قیمت و روز عرضه + Galaxy S6 edge مشخص شد - تکفارس 
کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در تاریخ پنجشنبه ۲۲ مرداد در شهر نیویورک آمریکا, مدل جدید Galaxy Note 5 را در یک همایش معرفی کند. البته این همایش فقط به همین یک معرفی ختم نمیشود. در کنار Galaxy Note 5 یکی دیگر از محصولات سامسونگ که پرچم دار او در بازار خواهد بود نیز معرفی خواهد شد یعنی گوشی هوشمند + Galaxy S6 edge که شباهت زیادی به Galaxy Note 5 از لحاظ سخت افزاری دارد, اما جدا از تفاوتها مثل بحث طراحی و استایلش,  و داشتن یک پنل شیبدار, تفاوت اصلی یدک کشیدن نام + Galaxy S6 edge خواهد بود.
تا به حال, اکثر امکانات و مشخصات + Galaxy S6 edge اعلام شده است, اما قیمت آن هنوز گفته نشده و نمیدانستیم در چه حدودی خواهد بود. قیمتی که در مورد + Galaxy S6 edge در فضای مجازی پخش شده است به یورو میباشد و گفته شده + Galaxy S6 edge در حدود ۷۹۹.۹۹ یورو قیمت دارد که آن هم برای مدل ۳۲GB است.
البته شاید این قیمت کمی بالا به نظر برسد, اما به یاد داشته باشید مدل Galaxy S6 edge با قیمت ۷۰۰ یورو شروع به فروش کرد. این در حالیست که مدل + Galaxy S6 edge صفحه ای بزرگتر دارد یعنی یک صفحه ۵.۷ اینچی که در مقابل آن صفحه  Galaxy S6 edge فقط ۵.۱ اینچ میباشد.
همچنین زمان عرضه نیز ۲۱ August یعنی جمعه ۳۰ مرداد در نظر گرفته شده است, یعنی یک هفته بعد از معرفی اش در ۲۲ مرداد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.