قیمت جدید S6 و S6 Edge در اروپا - تکفارس 
قیمت جدید S6 و S6 Edge در اروپا - تکفارس 

قیمت جدید S6 و S6 Edge در اروپا

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 23:13
قیمت جدید S6 و S6 Edge در اروپا - تکفارس 

مدتی پیش اعلام شد که شرکت سامسونگ، کاهش قیمت دائمی دو پرچمدار خود را در برنامه دارد و امروز اخباری از سوی هلند به ما می گوید که این کاهش قیمت ها به چه صورت خواهد بود.

Galaxy S6 نسخه ی ۳۲ گیگابابتی، در کشور هلند حال حاضر قیمت ۶۹۹ یورویی دارد. از فردا که کاهش قیمت ها اعمال خواهد شد، این مدل با کاهش قیمت ۱۰۰ یورویی مواجه شده و با قیمت رسمی ۵۹۹ یورو به فروش خواهد رسید.

اوضاع برای Galaxy S6 Edge کمی متفاوت است. نسخه ی ۳۲ گیگابایتی این پرچمدار از این پس، به قیمت ۶۹۹ یورویی به فروش می رسد در حالی که قبل از این کاهش قیمت، کاربران باید برای داشتن یک نسخه از این مدل ۸۵۰ یورو می پرداختند.

هم چنین نسخه های ۶۴ گیگابایتی این دو مدل، با توجه به قیمت های پایه ی جدید، ۱۰۰ یورو گران تر می باشد. هم چنین اعلام شده است که فبلت Galaxy S6 Edge Plus دارای قیمت ۷۹۹ یورویی برای مدل ۳۲ گیگابایتی دارد.

Galaxy S6 و S6 Edge دو اسمارت فون قدرتمند، زیبا و کار آمد هستند اما این جابجایی و کاهش قیمت به سامسونگ کمک خواهد کرد تا تعداد بیشتری از این دو مدل را به فروش برساند. این اتفاق و کاهش قیمت به دلیل نتایج بدیست که سامسونگ در بخش مالی خود در ماه های اخیر گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.