اندروید ۵.۱.۱ به تبلت Nvidia Shield می آید - تکفارس 
اندروید ۵.۱.۱ به تبلت Nvidia Shield می آید - تکفارس 

اندروید ۵.۱.۱ به تبلت Nvidia Shield می آید

مسعود مقدم
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 11:49
اندروید ۵.۱.۱ به تبلت Nvidia Shield می آید - تکفارس 

ظاهرا تبلت انویدیا شیلد نیز به جمع تبلت هایی اضافه خواهد شد که آپدیت اندروید ۵.۱.۱ را دریافت می کنند. یکی از مهم ترین مشکلاتی را که نسخه ی جدید این سیستم عامل برای تبلت انویدیا برطرف خواهد کرد، مشکل صداییست که از این تبلت تولید می شد. تعدادی از دارندگان این تبلت گزارش داده بودند که هنگام اجرای برخی بازی ها، صدای نویز مانندی از تبلت شنیده می شد.

این بروزرسانی علاوه بر حل این مشکل، به پیشرفت هایی در دستگاه و پایداری بیشتر سیستم آن منجر خواهد شد. این آپدیت به زودی برای کاربران Shield موجود خواهد بود و حجم آن ۷۶۷ مگابایت می باشد. این عدد به این معناست که شما حتما باید برای آپدیت به یک شبکه ی وای-فای متصل بوده و قبل از شروع پروسه ی بروزرسانی، ۵۰% شارژ باتری داشته باشید.

در ماه آپریل اعلام شد که بروزرسانی اندروید نسخه ی ۵، در حال گسترش بوده و به زودی میهمان بسیاری دیگر از دیوایس ها خواهد بود. متاسفانه این پخش شدن بیشتر آپدیت کمی بیش از انتظار طول کشید اما در حال حاضر برای یکی از خاص ترین تبلت های اندرویدی منتشر شده است. امکان دارد برای برخی افراد، دریافت ۵.۱.۱ چند روزی طول بکشد که به دلیل تقاوت منطقه می باشد.

n-a

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.