منابع تایید می کنند؛ Force Touch در حال افزوده شدن به ویژگی های iPhone 6s - تکفارس 
منابع تایید می کنند؛ Force Touch در حال افزوده شدن به ویژگی های iPhone 6s - تکفارس 

منابع تایید می کنند؛ Force Touch در حال افزوده شدن به ویژگی های iPhone 6s

مسعود مقدم
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 12:07
منابع تایید می کنند؛ Force Touch در حال افزوده شدن به ویژگی های iPhone 6s - تکفارس 

با توجه به منابع نزدیک به اپل به نقل از نشریه ی تایوانی Digitimes، تامین کنندگان صفحه نمایش های این شرکت تایید کرده اند که اپل درخواست وجود ویژگی Force Touch را در صفحه نمایش های آیفون های بعدی خود که iPhone 6s و iPhone 6s Plus نام خواهند داشت، داده است.

پس بنا به گزارشات داده شده، احتمال دارد که صفحه نمایش های آیفون های بعدی، دارای سنسور میزان فشار باشند. اپل در بهار سال جاری، این پیشنهاد را برای Apple Watch ها نیز داد و حال امکان دارد قبل از این گجت پوشیدنی، Force Touch نخست به اسمارت فون های اپل راه پیدا کند.

شرکت TPK، که یکی از تولید کنندگان بزرگ قطعات موبایل می باشد، اعلام کرده است که صفحه نمایش هایی با قابلیت Force Touch سفارش شده و این قطعات به تولید انبوه رسیده است اما صرفا اپل را مشتری آن ها اعلام نکرده است. اما به این نکته اشاره داشته است که اپل نیز یکی از خریداران آن خواهد بود.

این اخبار هم چنین نشان می دهد که در ماه سپتامبر، چیزی بین ۳۶ تا ۴۰ میلیون تعداد از آیفون های جدید به تولید خواهند رسید که امکان رسیدن این عدد به ۵۰ میلیون در ماه دسامبر نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که این اعداد تخمینی و تقریبی بوده است و رقم دقیق آن بعد از عرضه مدل های نام برده مشخص خواهد شد.

با توجه به شایعات، iPhone 6s و iPhone 6s Plus با طراحی ای بسیار شبیه به آن چه در iPhone 6 دیده ایم ساحته می شوند. از تغییراتی مهمی که احتمالا در آیفون های بعدی شاهد آن خواهیم بود، می توان به چیپست سریع تر Apple A9، رم ۲ گیگابایتی دوربین های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و صفحه نمایش RGBW اشاره کرد. این اخبار هم چنین اعلام می کنند که جنس آلومینیومی که در دو آیفونی که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، از همان جنس آیفون ۶ اما تقویت شده بوده تا دیگر این شرکت خبری از خم شدن گوشی های خود در جیب کاربران نشنود!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.