Huawei با گذشتن از مایکروسافت حالا سومین تولید کننده بزرگ گوشی است - تکفارس 
Huawei با گذشتن از مایکروسافت حالا سومین تولید کننده بزرگ گوشی است - تکفارس 

Huawei با گذشتن از مایکروسافت حالا سومین تولید کننده بزرگ گوشی است

وحید درگایی
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 13:11
Huawei با گذشتن از مایکروسافت حالا سومین تولید کننده بزرگ گوشی است - تکفارس 

در آخرین آمار منتشر شده از Strategy Analytics،هوآوی توانسته جایگاه سومین تولید کننده بزرگ گوشی در جهان را که در دست مایکروسافت بود بدست بگیرد.این آمار به هیج وجه نمی تواند برای مایکروسافت به ویژه بخش گوشی آن خوشایند باشد.

به نقل از Strategy Analytics،نقل و انتقال محموله های گوشی های هوشمند در سال اخیر فقط ۲ درصد پیشرفت داشته است و از۴۲۸  میلیون عدد در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به ۴۳۵ میلیون در ۳ ماهه دوم ۲۰۱۵ افزایش پیدا کرده است.این آمار ضعیف ترین آمار تولیدی در دو سال اخیر است که این ضعف و روند رو به پایین خود را بیشتر در بازار های چین،اروپا،و آمریکا مشاهده کرده است.

هوآوی در این بازه که تمامی شرکت ها ضعیف عملکرده بودند بهترین عملکرد را داشت و توانست سهم عظیمی ازین فروش را به خود اختصاص دهد.و بخاطر همین آمار بود که این کمپانی توانست رتبه سوم بزرگترین شرکت های تولید کننده گوشی را به خود اختصاص دهد که از لحاظ آماری تقریبا ۳۰.۶ میلیون عدد گوشی هوشمند و گوشی های ساده را جا به جا ساخته بود.

در آمار منتشر شده مربوط به سهم بازار هر یک از شرکت های بزرگ،سامسونگ با ۲۰ درصد رتبه نخست،اپل با ۱۱ درصد در حایگاه دوم و مایکروسافت نیز جایگاه چهارم را دراختیار دارد. ولی اگر بخواهیم سهم هر یک از شرکت ها را فقط در زمینه گوشی های هوشمند مشاهده کنیم مایکروسافت در ۵ رتبه ی بالای جدول جایی ندارد و به ترتیب،سامسونگ،اپل،هوآوی،شیائومی و موتورولا در ۵ جای اول قرار دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.