تصاویر و اطلاعات Xperia C5 Ultra و Xperia M5 دو روز قبل از انتشار رسمی لیک شد - تکفارس 
تصاویر و اطلاعات Xperia C5 Ultra و Xperia M5 دو روز قبل از انتشار رسمی لیک شد - تکفارس 

تصاویر و اطلاعات Xperia C5 Ultra و Xperia M5 دو روز قبل از انتشار رسمی لیک شد

مسعود مقدم
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 13:56
تصاویر و اطلاعات Xperia C5 Ultra و Xperia M5 دو روز قبل از انتشار رسمی لیک شد - تکفارس 

سونی طی مراسمی در سوم آگوست که دو روز آینده برگزار خواهد شد، از دو اسمارت فون جدید خود رونمایی خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید دیروز خبری مبتنی بر وجود رنگ طلایی برای این دو مدل منتشر شد. در تصاویری که اکنون به بیرون راه پیدا کرده است و در پایین می بینید، خبری از رنگ گلد نیست. احتمال می رود که تصویری از این رنگ برای وجود سورپرایزی در کنفرانس سونی، منتشر نشده باشد.

Sony Xperia C5 Ultra

سونی اکسپریا C5 Ultra همانطور که در تصاویر و شایعات قبلی دیده بودیم، فوق العاده به نظر می رسد. این فبلت که تنها ۸ میلی متر ضخامت دارد، دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی با وضوح Full HD احتمالا از نوع Triluminos خواهد بود. با توجه به سایز بزرگ این فبلت انتظار می رود یک نسخه ی Compact برای آن در نظر گرفته شود.

این فبلت با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اما انتظار یک دوربین جلوی ضعیف نداشته باشید. این فبلت یکی از بهترین دیوایس ها برای گرفتن سلفی خواهد بود چرا که دوربیت جلوی آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی می باشد.

از دیگر مشخصات C5 Ultra می توان به پردازنده ی از نوع MT6752، رم ۲ گیگابایتی، حافظه ی داخلی ۱۶Gb ( دارای درگاه کارت حافظه ) و باتری ۲۹۳۰ میلی آمپری برای این فبلت ۱۸۷ گرمی اشاره کرد. هم چنین انتظار می رود این فبلت قیمتی بین ۳۴۰ تا ۳۶۰ دلار داشته باشد.

Sony Xperia M5

مدل M5 اما شاید کمی معقول تر به نظر آید. سنسور دوربین این مدل ۲۱.۵ مگاپیکسلی و لنز دیافراگم f/2.2 خواهد بود که همان مقداریست که در Motorola Moto X Style دیده ایم. دوربین جلوی آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و اثری از فلاش جلویی نیست. Xperia M5 دارای قابلیت ضد گرد و غبار ( IP68 ) می باشد و در رنگ های سیاه، سفید و نقره ای برای خرید در دستری خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.