هفته ی به یاد ماندنی ای که برای مایکروسافت سپری شد - تکفارس 
هفته ی به یاد ماندنی ای که برای مایکروسافت سپری شد - تکفارس 

هفته ی به یاد ماندنی ای که برای مایکروسافت سپری شد

مسعود مقدم
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 14:25
هفته ی به یاد ماندنی ای که برای مایکروسافت سپری شد - تکفارس 

هفته ای که سپری شد، روز های عادی ای برای مایکروسافت نبود. چرا که این شرکت، به گفته ی خودش یکی از بهترین ها را عرضه کرد. مایکروسافت در هفته ی پیش نسخه ای از ویندوز را عرضه کرد که به اعتقاد خودش حتی کودکان آینده را تغییر خواهد داد. اما این پایان ماجرا نبود، ویندوز ۱۰ طی تنها ۲۴ ساعت، بر روی ۱۴ میلیون سیستم نصب شد و این امر، یک موفقیت بزرگ برای مایکروسافت، این شرکت آمریکایی محسوب می شود.

اگر شما نیز یکی از کاربرانی هستید که در حال حاضر، از ویندوز های قدیمی تر به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کرده اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. ویندوز نسخه ۱۰، مملو است از امکانات و قابلیت های جدیدی که برای آن طراحی شده است که عبارتند از Start Menu با ظاهر جدید، دستیار سخنگوی هوشمند ویندوز فون Cortana، برنامه های مدرن طراحی شده با قابلیت های ویندوز ۱۰، و … .

اما در حال حاضر تعدادی از کاربران نسبت به وجود برخی مشکلات در این نسخه اعتراض دارند که هنوز مشخص نشده است مشکل دقیقی که برای آن ها پیش آمده است چه می باشد.

اما چیزی که اکنون کاملا واضح می باشد، این است که تعداد ویژگی های افزوده شده به ویندوز ۱۰، بسیار بسیار بیشتر از مشکلاتیست که در آن وجود دارد. انتظار می رود با بروز رسانی هایی که در روز های آتی برای این سیستم عامل منتشر خواهد شد، مشکلات جزئی آن برطرف شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.