Lumia 840 نیز در راه است - تکفارس 
Lumia 840 نیز در راه است - تکفارس 

Lumia 840 نیز در راه است

مسعود مقدم
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 20:31
Lumia 840 نیز در راه است - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید، مایکروسافت پرچمداران جدیدی در راه دارد و از آن جایی که اسم آن ها به صورت رسمی تایید شده، دو مدل Lumia 940 و Lumia 940 XL خواهند بود.

علاوه بر این دو مدل، اخباری منتشر شده اند که طبق آن ها، یک مدل ۸۴۰ نیز در دست ساخت بوده و تا قبل از پایان سال جاری میلادی، راهی بازار می شود. پس احتمال می رود که بعد از دو مدل ۹۴۰ و ۹۴۰ XL که در ماه نوامبر عرضه خواهند شد، این مدل جدید برای فروش قرار گیرد. ظاهرا مایکروسافت برنامه های خوبی برای تعطیلات ۲۰۱۵ در نظر گرفته است.

در خبری که گذشته در سطح اینترنت گسترده شده بود، مدل ویندوز فون جدید مایکروسافت را ۸۵۰ می نامید اما امروز گفته شده است که بر خلاف آن، اسم این ویندوز فون Lumia 840 خواهد بود که احتمال می رود همین گونه باشد.

اما این تمام اخباری نیست که از سوی این شرکت آمریکایی به گوش می رسد. ظاهرا سازنده ی سری ویندوز فون های Lumia قصد دارد تا تغییراتی را در مکان قرار گیری دکمه های گوشی هایش اعمال نماید. طبق نظر سنجی ها، ۴۴% کاربران مخالف انجام تعییرات در این قسمت های گوشی هستند اما باید تا عرضه ی پرچمداران جدید مایکروسافت صبر کرد و دید که این شرکت چه سیاستی را برای این دو دسته از کاربران خود در نظر خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید