Galaxy Note 3 Neo نیز از دریافت کنندگان لالیپاپ خواهد بود - تکفارس 
Galaxy Note 3 Neo نیز از دریافت کنندگان لالیپاپ خواهد بود - تکفارس 

Galaxy Note 3 Neo نیز از دریافت کنندگان لالیپاپ خواهد بود

مسعود مقدم
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 22:16
Galaxy Note 3 Neo نیز از دریافت کنندگان لالیپاپ خواهد بود - تکفارس 

سامسونگ انگلستان طی یک توئیت در شبکه ی اجتماعی توئیتر تایید کرد که کاربران نسخه ی ارزان تر نوت ۳، نوت ۳ نئو نیز از داشتن اندروید لالیپاپ محروم نخواهند بود. متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه اخباری مبتنی بر تاریخ انتشار این آپدیت در دسترس نیست و ما فقط از عرضه شدن این بروزرسانی برای نوت ۳ نئو اطمینان کامل داریم.

این بروزرسانی علاوه بر ظاهر جدیدی که برای دارندگان این فبلت در بر دارد، پیشرفت هایی را در پردازنده ی این مدل به ارمغان می آورد تا سرعت پردازشی نوت ۳ نئو نیز بهتر شود.

نوت ۳ نئو دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بوده که تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ را برای این فبلت به وجود می آورد. پردازنده ی ۶ هسته ای دارای سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتز بوده و پردازنده ی گرافیکی آن، Mali-T624 می باشد که در کنار این دو، یک رم ۲ گیگابایتی نیز قرار دارد.

حافظه ی داخلی این مدل ۱۶ گیگابایتی بوده که ۱۱ گیگابایت از آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای افرادی که به حافظه ی داخلی بیشتری نیاز دارند، یک درگاه کارت حافظه تعبیه شده است که قابلیت ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت را دارد. دوربین عقب این مدل ۸ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز برای کاربرانی که طرفدار عکس های سلفی هستند قرار داده شده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.