منبع چینی، تصاویر و اطلاعات جدیدی از HTC Desire 828w منتشر کرد - تکفارس 
منبع چینی، تصاویر و اطلاعات جدیدی از HTC Desire 828w منتشر کرد - تکفارس 

منبع چینی، تصاویر و اطلاعات جدیدی از HTC Desire 828w منتشر کرد

مسعود مقدم
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 23:29
منبع چینی، تصاویر و اطلاعات جدیدی از HTC Desire 828w منتشر کرد - تکفارس 

TENAA یکی از منابعیست که دست فعالی در فاش کردن اطلاعات و تصاویر از گوشی های معرفی نشده دارد. در حال حاضر و در جدید ترین اقدام تنا، آن ها یک عضو جدید سری دیزایر شرکت HTC را مورد هدف قرار داده است که HTC Desire 828w خوانده می شود و در یک توضیح کلی می توان آن را یک نسخه ی بزرگ تر شده و بازسازی شده در بخش اسپیکر ها نسبت به ۸۲۸ خطاب قرار داد.

این مدل در دو نسخه ی تک و دو سیم کارت ارائه خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی و با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ Full HD بوده که تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را برای این اسمارت فون به همراه دارد. در زیر قاب این مدل یک چیپست ۴ هسته ای ( مدل آن هنوز مشخص نشده ) با سرعت کلاک ۱.۵ GHz و رم ۲ گیگابایتی قرار دارد.

حافظه ی داخلی ۸۲۸w 16 گیگابایت بوده که به لطف وجود درگاه کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت نیز قابل ارتقا است. دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برای این مدل تعبیه شده است و عضو جدید خانواده ی Desire، با سیستم عامل اندروید نسخه ی ۵.۱.۱ و رابط کاربری دوست داشتنی HTC Sense UI به صورت پیش فرض به فروش خواهد رسید.

۸۲۸w از لحاظ بهره گیری از امکانات متفرقه بسیار خوب عمل کرده است و از قابلیت های ۴G LTE, Wi-Fi, Micro-USB, Bluetooth v4.0 و ۳G پشتیبانی می کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید