تصاویر جدیدی از iPhone 6s  لیک شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از iPhone 6s  لیک شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از iPhone 6s لیک شد

مسعود مقدم
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 00:45
تصاویر جدیدی از iPhone 6s  لیک شد - تکفارس 

@OnLeaks تصاویری از آیفون بعدی منتشر نموده است که باز هم خبر از طراحی همان آیفون ۶ می دهد با این وجود که این بار، iPhone 6s حدود ۰.۲ میلی متر ضخیم تر از iPhone 6 می باشد. این نشان می دهد که دیگر دوربین این مدل از بدنه ی آن بیرون نخواهد زد.

در تصاویری که پایین خبر مشاهده می نمایید، جزئیات ابعاد آیفون بعدی به صورت دقیق مشخص شده است. بر طبق این تصاویر، iPhone 6s بر خلاف ۶، ضخامت ۷.۱ میلی متری خواهد داشت که همانطور که در بند اول خبر به آن اشاره کردیم، افزایش ۰.۲ میلی متری دارد. البته با کمی ریز بینی در میابیم که بیرون زدگی دوربین آیفون ۶ بیشتر از ۰.۲ میلیمتر می باشد و امکان دارد که باز هم این اختلاف سطح وجود داشته باشد اما کم تر.

از پیشرفت های دیگری که در آیفون ۶s حاصل شده است و هنوز در حد شایعه می باشد،  افزودن قابلیت Force Touch به صفحه نمایش آن است. این قابلیت به صفحه نمایش گوشی، توانایی درک میزان فشار وارد شده توسط انگشت کاربر به خود را می دهد که در مواردی که هنوز مشخص نشده به اسمارت فون ها کمک خواهد کرد. هم اکنون تنها چیزی که درباره ی این قابلیت به صورت رسمی اعلام شده، این است که تنها اپل خریدار این نوع صفحه نمایش ها نخواهد بود و شرکت های دیگری نیز در صدد خرید این دسته از محصولات هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید