سونی، کنفرانس و معرفی گدجت را در IFA تایید کرد - تکفارس 
سونی، کنفرانس و معرفی گدجت را در IFA تایید کرد - تکفارس 

سونی، کنفرانس و معرفی گدجت را در IFA تایید کرد

وحید درگایی
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 15:39
سونی، کنفرانس و معرفی گدجت را در IFA تایید کرد - تکفارس 

مرکز سونی در ایتالیا در طی توییتی این موضوع را تایید کرد که این شرکت برنامه ای ویژه برای کنفرانس IFA که در ۲ سپتامبر قرار است اجرا شود،دارد و گفته علاوه بر برگزاری کنفرانس خبری،قصد دارد”عناوین جدید را معرفی کند”.

به هر حال،همه انتظار این موضوع را دارند که ستاره این نمایش Sony Xperia Z5 باشد،همانطور که در IFA 2014 ستاره نمایش سونی Xperia Z3 بود و هیچ لزومی برای شکسته شدن این سنت تا الان دیده نشده است.شایعات قبل تر میگفتند که این گوشی قرار است در ماه سپتامبر ولی در ژاپن معرفی شود.

پرچمدار جدید سونی،همانطور که انتظار می رود قرار است تا سایز ۵.۵ اینچی رشد داشته باشد.ساختمان دوربین این گوشی طبق شایعات از دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی همراه با سنسور IMX230 در پشت بهره خواهد برد و دوربین جلو نیز کیفیت ۸ مگاپیکسلی در اختیار دوست داران سلفی قرار می دهد.این پرچمدار می بایست توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰  مجهز شده،حتی با توجه به این مسئله که هنوز هیج اطلاعات رسمی ای مبنی بر این موضوع منتشر نشده است،پس ممکن است چیپست ۸۱۰ را به جای ۸۲۰ روی آن مشاهده کنیم.

همانطور که شاهد بودید امروز گوشی Xperia M5 معرفی شد که به گفته سونی ابر میان رده است و اگر این موضوع را در نظر بگیریم که مشخصات Z5،همین مشخصات بالا باشند پس گوشی M5،میان رده ای بین Z3 Compact و Z5 خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید