آیا Galaxy S4 Mini Plus در راه است؟ - تکفارس 
آیا Galaxy S4 Mini Plus در راه است؟ - تکفارس 

آیا Galaxy S4 Mini Plus در راه است؟

مسعود مقدم
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 23:59
آیا Galaxy S4 Mini Plus در راه است؟ - تکفارس 

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا یک مدل جدید از S4 Mini را روانه ی بازار کند که I9195I Galaxy S4 mini plus یا Galaxy S4 Value Edition بسته به نوع فروشگاهی که از آن خرید می کنید، خوانده خواهد شد. به نظر می رسد این مدل تنها در بخش پردازش سخت افزاری پیشرفت داشته و بقیه ی مشخصات این اسمارت فون قدیمی، بیشتر تغییری نداشته اند.

این مدل دارای یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی Super AMOLED با وضوح فوق العاده ی QHD خواهد بود. پردازنده ی این مدل Qualcomm Snapdragon 410 چهار هسته ای بوده که سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتزی دارد. پردازنده ی گرافیکی S4 Mini Plus از نوع Adreno 306 و دارای ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم است. ناگفته نماند که برای این مدل یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری فول اچ دی تعبیه شده است که باتری ۱۹۰۰ میلی آمپری آن وظیفه ی تامین انرژی این مجموعه را دارد.

gsmarena_001 (9)

این مدل پیشرفته تر Galaxy S4 Mini ماه گذشته در برخی فروشگاه های سامسونگ برخی مناطق لیست شده بود و حال برای فروش نیز قرار دارد. از بزرگترین کشور های اروپایی که در فروش این مدل پیشتاز خواهند بود عبارتند از: آلمان، اتریش، جمهوری چک، رومانی و بلغارستان.

Galaxy S4 Value Edition قیمت ثابتی نخواهد داشت و می توان آن را با قیمت ۱۹۰ تا ۲۳۹ یورو تهیه نمود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.