Galaxy Grand Prime 4G آماده ی فروش در هند - تکفارس 
Galaxy Grand Prime 4G آماده ی فروش در هند - تکفارس 

Galaxy Grand Prime 4G آماده ی فروش در هند

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 00:23
Galaxy Grand Prime 4G آماده ی فروش در هند - تکفارس 

همانطور که در خبری اعلام کردیم، سامسونگ دو اسمارت فون جدید را در کشور هند معرفی کرده است. یک از آن ها مدل میان رده ی Galaxy A8 بود که مشخصات آن را در خبر قبلی کردیم. این مدل دارای یک پردازنده ۸ هسته از نوع اکسینوس بود که یک مزیت بزرگ برای آن به حساب می آید.

Galaxy Grand Prime 4G هم اکنون در بازار های هندی قابل خرید هستند. این مدل همانطور که از نامیش پیداست دارای قابلیت محبوب استفاده از شبکه ی اینترنت پرسرعت ۴G LTE است.

این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با استفاده از تکنولوژی سوپر امولد از نوع LCD با رزولوشن نا امید کننده ی ۹۶۰ در ۵۴۰ می باشد. پردازنده ی ۴ هسته ای آن ۱.۲ گیگاهرتز سرعت دارد و با استفاده از یک رم ۱ گیگابایتی، نمی توان انتظار پردازش سریع و پر قدرتی از آن داشت. برای این مدل یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که یک عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز وظیفه ی ثبت تصاویر سلفی کاربر و ویدئو چت هاست.

Galaxy Grand Prime 4G دارای قابلیت ۴G LTE، استفاده از دو سیم کارت همزمان دارد و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری، برای این سخت افزار متوسط کافی به نظر می رسد. این مدل با اندروید نسخه ی ۵.۰ به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید