Apple به توسعه ی Siri می اندیشد - تکفارس 
Apple به توسعه ی Siri می اندیشد - تکفارس 

Apple به توسعه ی Siri می اندیشد

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 01:41
Apple به توسعه ی Siri می اندیشد - تکفارس 

شرکت آمریکایی اپل مورد عرف تمام علاقه مندان به تکنولوژی و دنیای اسمارت فون ها می باشد. این تولید کننده در سال ۲۰۰۷ اپلیکیشنی را تحت عنوان Siri معرفی کرد که مانند تمام نو آوری های قدیمی خود نیز یک انقلاب محسوب می شد. چه چیزی بهتر از برنامه ای که با شما حرف بزند و پاسخ شما را هم بدهد! تقریبا هشت سال از آن تاریخ می گذرد و دنیای موبایل پیشرفت های چشم گیری به خود دیده است. در حال حاضر این گونه از برنامه ها عادی شده است و حتی تعداد آن ها نیز دیگر قابل شمارش نیست!

در آن زمان که رد و بدل پیام های صوتی به صورت مدرن، سنّی نداشت کامل جای نیافتاده بود. در آن زمان بود که اپل اعلام کرد که بر روی سرویس جدیدی به نام iCloud کار می کند.

در حال حاضر به نظر می آید اپل در حال آزمایش برخی ویژگی هاست تا برنامه ی Siri بتواند به تماس های از دست رفته نیز پاسخ دهد. بدین ترتیب که تماس گیرنده پیامی را به صورت صوتی به Siri می گوید و برنامه آن را رونویسی کرده و بعد از درک آن، به گیرنده پاسخ می دهد.

به عقیده ی Business Insider، مردم با قرار دادن یک پیام صوتی مشکلی ندارند و این ویژگی جدید در Siri می تواند به تغییراتی بهتر در آینده منجر شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.