Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 
Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 01:55
Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت لاجیتک که سابقه ی بلند و بالایی در طراحی و ساخت با کیفیت ترین تجهیزات لوازم جانبی کامپیوتری دارد، صبح یک شنبه به همگان نشان داد که یک ماوس با کیفیت و قابل حمل و زیبا، باید چگونه باشد! Logitech MX Anywhere 2 ماوسی است که این شرکت طراحی کرده است و این مدل نیز مانند بقیه مدل های سری MX Master، بدون سیم بوده و در عین حال راحت و مناسب خواهد بود.

Logitech MX Anywhere 2 به سنسور Logitech Darkfield مجهز شده است که به این ماوس اجازه می دهد در تمام سطوح اعم از شیشه، پارچه و غیره به خوبی عمل نماید. این ماوس به دو صورت استفاده از Bluetooth یا شبکه ی اختصاصی پیکو به لپ تاپ یا دسکتاپ شما متصل خواهد شد.

هم چنین این دستگاه توانایی نگه داری ۳ دیوایس مختلف را در حافظه ی خود دارد و هر زمانی که بخواهید می توانید، با لپ تاپ، تبلت و دسکتاپ خود شروع به کار کنید بدون این که عملیات شناسایی را پشت سر بگذارید.

لاجیتک هم چنین از نگه داری شارژ خارق العاده ی این مدل می گوید و ادعا می کند که با یک بار شارژ کامل این ماوس، می توانید تا دو ماه از آن استفاده کنید؛ حتی یک دقیقه شارژ کردن آن به شما ۲ ساعت وقت می دهد تا کار های ضروری خود را انجام دهید! قیمت این ماوس فوق العاده، ۱۲۹.۹۵ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.