اندروید ۵.۱ برای HTC M9 به زودی منتشر خواهد شد - تکفارس 
اندروید ۵.۱ برای HTC M9 به زودی منتشر خواهد شد - تکفارس 

اندروید ۵.۱ برای HTC M9 به زودی منتشر خواهد شد

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 02:07
اندروید ۵.۱ برای HTC M9 به زودی منتشر خواهد شد - تکفارس 

اگر شما هم یکی از کاربران HTC M9 هستید و از بی نظمی انتشار نسخه های مختلف اندروید برای دیوایس هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند رنج می برید، باید بدانید که آپدیت اندروید ۵.۱ به زودی برای شما منتشر خواهد شد و تا مدتی از بحث بروزرسانی دور خواهید بود.

بنا به گفته ی HTC، کاربران مناطق اروپا، خاور میانه و آفریقا از چهارم آگوست ( امروز ) شروع به دریافت این بروزرسانی خواهند کرد. امکان این نیز وجود دارد که بروزرسانی برای بعضی از مدل های تحت قرارداد با تاخیر منتشر شود و با توجه به انتاشر به صورت Over The Air آپدیت، امکان این تاخیر برای کاربران معمولی نیز وجود دارد.

شرکت HTC یکی از شرکت هاییست که وجود باگ در تمام نسخه های اندرویدی که منتشر می کند، چیز عجیبی نیست و برای کاربران اسمارت فون های این شرکت عادی شده است پس انتظار می رود که با این نسخه نیز تمام باگ های سیستم عامل و رابط کاربری Sense از بین نرود اما به صورت چشمگیری، پیشرفت های در بخش پایداری حاصل شود.

با توجه به تفاسیر بسیاری که انجام شده بود، HTC M9 یکی از زیبا ترین اسمارت فون ها بود که نبود آپدیت آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید برای آن حس می شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.