YouTube تغییرات جزئی را در پلیر خود اعمال کرد - تکفارس 
YouTube تغییرات جزئی را در پلیر خود اعمال کرد - تکفارس 

YouTube تغییرات جزئی را در پلیر خود اعمال کرد

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 04:31
YouTube تغییرات جزئی را در پلیر خود اعمال کرد - تکفارس 

اگر امروز به سایت یوتوب سر زده باشید، حتما از تغییرات کمی که در پخش کننده ی سایت اتفاق افتاده است، مطلع گردیده اید. این منبع که میلیون ها ویدئو را خود جای داده است و سال های بسیاریست که در این زمینه تحت نظر کمپانی گوگل فعالیت دارد، کمی در بخش طراحی گرافیکی پلیر های خود تغییر ایجاد کرده است که المان های این پلیر بیش از پیش چشم نواز شده اند.

اولین چیزی که به آن برخورد خواهید کرد، شفاف شدن ( کمرنگ ) بخش کنترل است که بعد از چند ثانیه که ویدئو شروع می شود، اتفاق می افتد؛ دقیقا مانند YouTube موبایل. بخش تایم لاین پلیر نیز در حالت عادی نازک خواهد بود تا مزاحم بیننده نباشد اما هر موقع که به آن نیاز داشتید می توانید به کشیدن نشانگر ماوس، آن را بزرگ تر کرده و از آن استفاده کنید.

2015-08-03-image-21

 

مشترکان قدیمی این سرویس قاعدتا متوجه شده اند که ویژگی Watch Later از بین رفته است. برای دستیابی به این ویژگی، به حالت تمام صفحه در ویدئو ی دلخواه رفته و در بالا – سمت راست صفحه به دنبال آن باشید.

این سرویس پیش تر نیز یک طرح اولیه از پلیر جدید خود را به صورت محدود برای کاربرانی خاص در ماه آپریل سال جاری به اشتراک گذاشت و بعد از آن کاربران TestTube نیز از آن بهره مند شدند، اما هم اکنون به صورت علنی از ظاهر جدید پخش کننده ی سرویس یوتوب، پرده برداری شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.