آیا MIUI 7 فردا معرفی می شود؟ - تکفارس 
آیا MIUI 7 فردا معرفی می شود؟ - تکفارس 

آیا MIUI 7 فردا معرفی می شود؟

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 05:05
آیا MIUI 7 فردا معرفی می شود؟ - تکفارس 

امروز در وبسایت شیائومی تعدادی تصویر قرار گرفت که احتمال می رود مربوط به نسخه ی بعدی MIUI باشد. MIUI یک رابط کاربری یا شاید هم بتوان گفت یک اندروید شخصی سازی شده است که توسط شیائومی به طراحی و توسعه می رسد. از این نسخه در تمام دیوایس های شیائومی استفاده می شود. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگ ترین برند های دنیا در تولید اسمارت فون هاست و با کمپانی های ابر قدرت رقابت می کند.

در این تیزر، انتظار می رود که اشاره مربوط به نسخه ی بعدی MIUI یعنی MIUI 7 باشد. MIUI 7 بر پایه ی اندروید نسخه ی ۵.۱ لالیپاپ طراحی شده و در تصویری که در پایین مشاهده می کنید به نظر می رسد تنها طراحی باتری شبیه به آیفون شده باشد ( ! ) و در حال حاضر چیز بیشتری نمی توان گفت. با توجه به اینکه این تصاویر از نسخه ی آزمایشی یا بتای MIUI 7 گرفته شده اند نباید به آن ایرادی بگیریم و این به عنوان یک پیش نمایش از آن چه شیائومی در آینده طراحی خواهد کرد تهیه شده است.

انتظار می رود که MIUI 7 در پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Xiaomi Mi 5 مورد استفاده قرار بگیرد. بدین دلیل که پرچمدار بعدی این شرکت از پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 820 SoC بهره می برد و احتمالا تا ماه مارچ شاهد معرفی و عرضه ی این اسمارت فون نباشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.