ساعت اپلی با قیمت صد و دوازده هزار دلار - تکفارس 
ساعت اپلی با قیمت صد و دوازده هزار دلار - تکفارس 

ساعت اپلی با قیمت صد و دوازده هزار دلار

یاشار فتحعلی زاده
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 10:12
ساعت اپلی با قیمت صد و دوازده هزار دلار - تکفارس 
اپل ساعت هایی با مدل های مختلف عرضه کرده است. از استایلها و طرح های مختلف ساعت اپل گرفته تا استفاده از موادها و پوششهای مختلف مانند بندهای چرمی , فلزی , پلاستیکی و جنس های دیگر. حتی در قیمتهای مختلف نیز ساعت اپل عرضه شده است.
حال مدل جدیدی معرفی شده که قیمتی باورنکردنی دارد. مدل Skyview Pinnacle ساعت اپل که از طلای ۱۸ عیار در بدنه اش استفاده شده و در رنگ طلایی و  گل رز , به همراه دیگر مواد با کیفیت ساخته شده است. در واقع باید گفت اپل با این مدل ساعتش که برایتان توضیح دادیم, کمی زیاده روی و بلندپروازی کرده است. در کنار اینها, میتوانید جواهراتی نیز سفارش بدهید تا به ساعت شما اضافه شود. این ساعت بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال کالاهای لوکس و گران قیمت میباشند.
برای کسانی که علاقه دارند از ساعتهای قدیمی و عقربه دار استفاده کنند و یا علاقه ندارند که کسی ساعت اپل آنها را مشاهده کند, میتوانند از ساعتی که بر روی این مدل قرار دارد استفاده کنند. این ساعت Skyview PINNACLE نام دارد که توسط Nico Gerard ساخته شده است. Skyview Pinnacle یک ساعت عقربه دار ساخت کشور سویس میباشد. در طرف دیگر ساعت Skyview Pinnacle , یک ساعت اپل ۳۸mm یا یک ساعت ۴۲mm میتوانید داشته باشید. به عنوان یک ساعت لوکس و گران قیمت, خریداران میتوانند مدلی با مشخصات دلخواه, سفارش بدهند. ساعت Skyview PINNACLE را به صورت استاندارد در مدل های استیل ضد زنگ به رنگ سیاه یا آبی به قیمت ۹۵۰۰ دلار سفارش داد. البته باید گفت ۱۰ ماه طول میکشد تا این ساعت به دست مشتری برسد. البته اگر شما مدلی که از طلا ساخته شده را بخواهید باید صد و دوازده هزار دلار پرداخت کنید که به همراه آن یک ساعت اپل از طلا نیز قرار دارد. البته خوبی آن این است که در طی شش الی هشت هفته به دستان میرسد. در کنار این ها, فقط رزرو کردن اسمتان برای درخواست ۹۹ ساعت Skyview Pinnacles که قرار است ساخته شوند , دویصت تا پانصد دلار هزینه دارد.
در پایین میتوانید تصاویر آنرا مشاهده کنید.
528678982_640
0000302_sunrise-pinnacle
1
اگر علاقه دارید یکی از این ساعت ها را خریداری کنید از این لینک رفته و ثبت نام کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.