آیا این تصویر متعلق به Lumia 950 XL است؟ - تکفارس 
آیا این تصویر متعلق به Lumia 950 XL است؟ - تکفارس 

آیا این تصویر متعلق به Lumia 950 XL است؟

مسعود مقدم
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 00:26
آیا این تصویر متعلق به Lumia 950 XL است؟ - تکفارس 

قبل از پایان امسال، شرکت مایکروسافت ویندوز ۱۰ موبایل و چند پرچمدار ویندوز فونی را که به این سیستم عامل مجهز می باشند، عرضه خواهد کرد. انتظار می رود دو مدل از این پرچمدار ها، Lumia 940 و Lumia 940 XL باشد اما در حال حاضر به نظر می رسد که این مدل ها به جای ۹۴۰، Lumia 950 و Lumia 950 XL باشند. تنها چیزی که هم اکنون می توان گفت این است که باید همان اطلاعاتی که از ۹۴۰ داریم به جای ۹۵۰ در نظر بگیریم و تا معرفی رسمی این مدل صبر کنیم.

تا به امروز ما نام این مدل را از طریق یک بنچمارک دیده ایم. این بنچمارک تایید می کند که این پرچمدار دارای یک فلاش ۳ تایی برای دوربین بوده و بخشی از مشخصات فنی آن به صورت شایعه نیز در سطح اینترنت موجود می باشد. اما تصویری که در پایین میبینید، تنها تصویریست که احتمال می رود متعلق به این مدل باشد و اولین باریست که دیده شده.

hkjblkjljk

در حال حاضر سخت است که بگوییم این تصویر مربوط به کدام مدل خواهد بود که مایکروسافت قصد دارد در آینده از آن رونمایی کند اما فعلا تمام انگشت های اشاره به سمت مدل نام برده است. درباره ی نسخه ی XL هم نظری نداریم و تنها می توانیم بگوییم که بزرگتر از نسخه ی معمولی خواهد بود.

در تصویر مشاهده می کنید که دستگاه درون یک قاب گذاشته شده است اما به خوبی معلوم است که دارای گوشی های منحنیست. این مدل قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را دارد و به یک صفحه نمایش QHD 2560 در ۱۴۴۰ مجهز شده است. هم چنین انتظار می رود که این مدل دارای پورت USB نسخه ی Type-C باشد. در داخل این دستگاه یک Qualcomm Snapdragon 810 و یک رم ۳ گیگابایتی نیز قرار گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید