MIUI 7 همزمان با معرفی فبلت های جدید سامسونگ، رونمایی می شود - تکفارس 
MIUI 7 همزمان با معرفی فبلت های جدید سامسونگ، رونمایی می شود - تکفارس 

MIUI 7 همزمان با معرفی فبلت های جدید سامسونگ، رونمایی می شود

مسعود مقدم
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 00:53
MIUI 7 همزمان با معرفی فبلت های جدید سامسونگ، رونمایی می شود - تکفارس 

در حال حاضر ۶ نسخه از اندروید شخصی سازی شده توسط شیائومی منتشر شده که ظاهرا این شرکت قصد دارد به زودی نسخه ی هفتم آن را نیز به صورت رسمی معرفی نماید.

این کمپانی امروز به صورت رسمی تبلیغاتی را در مورد MIUI بعدی انجام داد و تصویر زیر را نیز در همین رابطه منتشر نمود. این شرکت تاریخ انتشار جالبی را برای معرفی رسمی MIUI 7 در نظر گرفته است. این تاریخ سیزدهم آگوست سال جاری می باشد که اگر نگاهی به تقویم بی اندازیم، متوجه خواهیم شد که این روز مصادف است با معرفی دو فبلت جدید سامسونگ و متاسفانه در حال حاضر تنها چیزی که از MIUI 7 می دانیم، همین است.

gsmarena_002 (18)

 

MIUI 6 هم اکنون بر پایه ی اندروید ۵ طراحی شده است پس نسخه ی ۵.۱.۱ می تواند یک نسخه ی مناسب برای MIUI 7 باشد. هم چنین در شایعاتی دیگر اعلام شده است که این سیستم عامل برای اولین بار در پرچمدار بعدی شیائومی یعنی Mi 5 مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس برای دسترسی به این نسخه ی ویرایش شده ی سیستم عامل اندروید باید تا تاریخ عرضه ی این اسمارت فون صبر کرد.

اگر مشتاق به دریافت اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل هستید، باید تا تاریخ اعلام شده صبر، و ببینید که این شرکت چه زمانی MIUI 7 را چه زمانی عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.