تاریخ انتشار و قیمت کیبورد Xbox One مشخص شد - تکفارس 
تاریخ انتشار و قیمت کیبورد Xbox One مشخص شد - تکفارس 

تاریخ انتشار و قیمت کیبورد Xbox One مشخص شد

مسعود مقدم
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 09:59
تاریخ انتشار و قیمت کیبورد Xbox One مشخص شد - تکفارس 

در مراسم گیمزکام امسال، مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای کنسول نسل هشتمی اش در ماه نوامبر عرضه خواهد شد و این بروزرسانی، پیشرفت هایی را در رابط کاربری و سخت افزار دستگاه خواهد داشت. هم چنین پشتیبانی از عناوین نسل قبلی نیز همراه این آپدیت میهمان اکس باکسی ها شده و کاربران آن می توانند از بازی های خاطره انگیزی که در Xbox 360  انجام داده اند، در Xbox One نیز لذت ببرند.

طی این مراسم اعلام شد که یک نوامبری دیگر در راه است و کیبورد کنسول Xbox One نیز در سوم نوامبر به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد. این کیبورد QWERTY به صورت یک دیوایس جدا به فروش رسیده و با دسته های Xbox One هم خوانی دارد پس برای استفاده از کیبورد در Xbox One نیاز به خرید یک کنترلر اضافی ندارید.

برخلاف ریموت PDP که به زودی برای PlayStation 4 در دسترس خواهد بود، این یک چت پد است که توسط خود مایکروسافت ساخته می شود، نه شرکت های دیگر و در زیر آن نیز یک جک ۳.۵ میلیمتری برای استفاده از هدست و هندزفری قرار گرفته است.

هم چنین اعلام شده است که قابلیت هایی در حال افزوده شدن به این کیبورد نظیر ثبت اسکرین شات از بازی، هستند که تا اواسط ۲۰۱۶ موجود نخواهند بود. ناگفته نماند که این کیبورد قیمت ۳۴.۹۹ دلاری خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.