Meizu m2 note هفته بعد در هند عرضه خواهد شد - تکفارس 
Meizu m2 note هفته بعد در هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

Meizu m2 note هفته بعد در هند عرضه خواهد شد

یاشار فتحعلی زاده
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 08:54
Meizu m2 note هفته بعد در هند عرضه خواهد شد - تکفارس 

Meizu m2 note که چند ماه پیش معرفی شده بود, برای هفته بعد, از تاریخ دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ , در کشور هندوستان آماده برای عرضه و خریداری مشتریان خواهد بود. Meizu m2 note قرار است به صورت انحصاری توسط آمازون در این کشور عرضه شود و به قیمت محلی ۹,۹۹۹ روپیه هندوستان ( معادل ۱۵۷ دلار) به فروش برسد. البته این قیمت برای مدل ۱۶گیگابایتی  Meizu m2 note میباشد.

در صفحه رسمی تویتر Miezu زده شده :

Meizu m2 note آماده برای خریداری میباشد. قیمت آن ۹۹۹۹ روپیه است و توسط سایت Amazon.in از تاریخ ۱۹ مرداد به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.

Meizu m2 note که مدل بعدی سری محبوب Meizu m1 note  هست, از Mediatek MT6753 SoC به همراه یک سی پی یو octa-core 1.3 GHz Cortex-A53 و همینطور یک Mali-T720MP3 GPU بهره میبرد. در کنار آنها دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی FullHD میباشد. Meizu m2 note به همراه ۲ گیگابایت رم و حافظه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی که مشتریان حق انتخاب یکی از این دو را دارند, خواهد بود.  باتری m2 note , یک باتری ۳۱۰۰mAh خواهد بود تا بتوان برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.

در مورد دوربین, این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی میباشد و همین برای تصاویر سلفی, یک دوربین جلو ۵ مگا پیکسلی دارد. m2 note برای هندوستان به همراه سیستم عامل Android 5.1 که بر پایه Flyme میباشد, عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.