شرکت Razer به صفحه کیبورد و صفحه کلید جدید خود چندین چراغ RGB اضافه خواهد کرد - تکفارس 
شرکت Razer به صفحه کیبورد و صفحه کلید جدید خود چندین چراغ RGB اضافه خواهد کرد - تکفارس 

شرکت Razer به صفحه کیبورد و صفحه کلید جدید خود چندین چراغ RGB اضافه خواهد کرد

ارسلان صادقی
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 13:58
شرکت Razer به صفحه کیبورد و صفحه کلید جدید خود چندین چراغ RGB اضافه خواهد کرد - تکفارس 

به تازگی شرکت Razer در نمایشگاه Gamescom 2015 از صفحه کیبورد و صفحه کلید مخصوص گیمینگ خود به ترتیب با نام های Deathstalker Chroma و Orb Weaver Chroma پرده برداری کرد.این دو صفحه کلید از چراغ های ال ای دی RGB بهره مندند.

2015-08-05-image-3

 

صفحه کلید Death stalker Chroma یک نوع جدید از صفحه کلید های این شرکت به حساب می آیند و از قابلیت Chiclet که این ویژگی مانند صفحه کلید های لپ تاپ برای تایپ کردن و بازی کمردن بسیار نرم و مناسب هستند.

در حال حاضر این صفحه کلید ها از ۱۶۸۰۰۰۰۰ نور رنگی با تکنولوژی RGB برخوردارند،که با نرم افزار Razer میتوان حالت رنگ و منطقه ی آن را به دلخواه تغییر داد.

صفحه کلید Orbweaver Chroma  بیشتر برای گیمر هاطراحی شده و بیشتر مخصوص بازی های هاردکور است.این صفحه کلید یک پد ایستاده با ۲۰ کلید با قابلیت برنامه ریزی مکانیکی، به همراه پد جهت هشت راه،دو دکمه ی اضافی و به علاوه قابل تنظیم برای نوع قرار گیری دست بر روی آن است.هر یک از LED های RGB در کلید های مکانیکی این صفحه کلید از قابلیت برنامه ریزی برخوردارند،و این اجازه را به شما میدهد که الگو های رنگی پیچیده مطابق با بازی خود را روی آنها برنامه ریزی کنید.

2015-08-05-image-4

 

شرکت RAZER اعلام کرده است که DEATH STALKER CHROMA هم اکنون با برچسب قیمت ۹۹٫۹۹$ حدود ۴۰ دلار گرانتر از نسخه ی قبلی خود که فاقد RGB LED بود،آماده ی فروش است.

صفحه کلید ORB WEAVER CHROMA نیز با قیمت ۱۲۹٫۹۹$ حدود  ۳۰ دلار گرانتر از نسخه ی قبلی خود از ماه آینده آماده ی فروش است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید