Apple Music حدود ۱۱ میلیون کاربر دارد - تکفارس 
Apple Music حدود ۱۱ میلیون کاربر دارد - تکفارس 

Apple Music حدود ۱۱ میلیون کاربر دارد

حسین توحیدلو
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 14:21
Apple Music حدود ۱۱ میلیون کاربر دارد - تکفارس 

حدود یک ماه پیش پس از عرضه IOS 8.4 کمپانی اپل به صورت رسمی از سرویس Apple Music رونمایی کرد. این سیستم که تنها یک ماه آن هم به صورت آزمایشی در اختیار کاربران شرکت اپل قرار گرفته است، حدود ۱۱ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

بنا به آمارهای منتشر شده حدود ۲ میلیون نفر با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار سیستم خانوادگی این سرویس را خریداری کرده اند. این سرویس به ۶ نفر از کاربران اجازه دسترسی به موسیقی های Apple Music را می دهد. البته سرویس Apple Music به مدت سه ماه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. پس از سه ماه کاربران برای استفاده از سرویس Apple Music باید ماهانه مبلغ ۹.۹۹ دلار پرداخت کنند. اما نکته قابل توجه این است که آیا این ۱۱ میلیون کاربر حاظر به پرداخت ۹.۹ دلار هستند یا خیر؟! برای مقایسه، سرویس موسیقی Spotify  در ماه گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که ۲۰ میلیون کاربر با اشتراک پولی دارد.

سرویس Apple Music مشکلاتی را هم به همراه دارد. قائم مقام ارشد بخش اینترنت کمپانی اپل، آقای Cue درمورد با این مشکلات گفت:

ما متوجه هستیم که برخی از کاربران با مشکلاتی در سرویس Apple Music مواجه هستند. ما بابت این مشکلات عذرخواهی میکنیم. در سریعترین زمان ممکن با عرضه آپدیت این مشکلات را حل خواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.