کمپانی آدیداس Runtastic را با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار خریداری کرد - تکفارس 
کمپانی آدیداس Runtastic را با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار خریداری کرد - تکفارس 

کمپانی آدیداس Runtastic را با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار خریداری کرد

حسین توحیدلو
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 17:59
کمپانی آدیداس Runtastic را با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار خریداری کرد - تکفارس 

همانطور که میدانید این روزها ابزارهای پوشیدنی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و بسیاری از کمپانی ها سعی در اختراع ابزارهای جدیدی هستند. کمپانی محبوب و شناخته شده آدیداس برای گسترش کمپانی خود تصمیم گرفت تا کمپانی بزرگ Runtastic که در حوزه نرم افزارهای فیتنس موبایلی فعالیت می کند را خریداری کند.

به تازگی بنا به خبرگزاری ها، کمپانی محبوب آدیداس شرکت Runtastic را با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار خریداری کرده است.  کمپانی Runtastic در سال ۲۰۰۹ در کشور اتریش فعالیت خود را در زمینه نرم‌افزارهای سلامتی و فیتنس آغاز کرد. این کمپانی هم اکنون ۷۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و تمامی نرم افزار های آن بیش از ۱۴۰ میلیون بار دانلود شده است.

کمپانی Runtastic در San Francisco به فعالیت خود در زمینه نرم‌افزارهای سلامتی و فیتنس ادامه خواهد داد. آقای Florian Gschwandtner در این باره گفت:

هنوز ایده های زیادی درباره نرم افزارهای سلامتی وجود دارد و ما بر روی آن ها مشغول کار هستیم. ما قصد نداریم به این زودی دست از فعالیت خود برداریم. ما مطمئن هستیم که هر دو شرکت به کمک یکدیگر میتوانیم محصولاتی که مشابه آن ها ساخته نشده است را برای کاربران خود بسازیم.

adidas

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.